וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הפגישה הלילית: מה בדיוק אמר נתניהו?

21.12.2016 / 11:15

האם באמת נתניהו השווה את פינוי התושבים למעבר למלון פלאזה? ראש מועצת בית אריה, שהיה בישיבה הלילית עם נתניהו בעמונה: "הדברים הוצאו מהקשרם". גורם ב"ידיעות אחרונות" לוואלה ברנז'ה: "עומדים מאחורי כל מילה שמופיעה בעיתון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הכותרת הראשית היום (רביעי) ב"ידיעות אחרונות" – לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לתושבי עמונה: "אני מבין מה זה לאבד בית. אחרי בחירות 99 סילקו אותנו מהמעון הרשמי. נאלצנו לעבור למלון שרתון פלאזה" – היא "קשקוש מקושקש"? כך לטענת אבי נעים, ראש מועצת בית אריה, שהיה בישיבה הלילית עם נתניהו. נעים אמר הבוקר לרזי ברקאי בגל"צ כי זו "רכילות מרושעת. חלק ממה שנכתב בידיעות זה שקר וכזב".

לטענתו, "לא הוזכר שום שם של מלון. הוא רק אמר שכשהוא סיים את תפקידו הוא ביקש להישאר מספר ימים בביתו ולא אפשרו. הוא לא דיבר על שום בית מלון. הוציאו פה דברים מהקשרם בצורה הכי גסה. כותרת מחפירה. אני יוצא מדעתי". נעים הוסיף כי "הוא לא אמר שהוא נאלץ לעזוב בית. לא בית מלון. לא פינוי. לא השוואה למתיישבים".

ממטה המאבק עמונה נמסר בתגובה לפרסום ב"ידיעות אחרונות": "בניגוד לדברים שפורסמו, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הפגין זלזול או אטימות כלפי כאבנו, להיפך: ראש הממשלה גילה אמפתיה אמיתית ורצון כנה לסייע ככל יכולתו כדי להקל על הכאב והצער בהריסת בתינו. הדברים שפורסמו רחוקים מהמציאות, והם עיוות של שברי דברים שאינו משקף את השיחה ואת רוח הפגישה".

מנגד, גורם ב"ידיעות אחרונות" אמר לוואלה ברנז'ה כי יש בידיהם את תמלול השיחה המלא והם "עומדים מאחורי כל מילה שמופיעה בעיתון".

בנוסף לכך, ידיעות אף מקבלים גיבוי לנוסח הדברים שפורסמו מברק רביד, הכתב המדיני של "הארץ", שצייץ כי "מקור שהשתתף בישיבה הלילית עם אנשי עמונה, אך ביקש לשמור על עילום שם, אישר בפני כי הציטוטים של נתניהו שפורסמו הבוקר ב'ידיעות אחרונות' מדוייקים".

טרם התקבלה תגובה מידיעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully