וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה נריע: למה הבריז בן כספית מהאולפן של צ'רלטון?

1.1.2017 / 12:47

בערוץ "ספורט 1" של צ'רלטון רצו לדון באולפן במצבה הקשה של הפועל ת"א עם פאנל פרשנים שיכלול שחקני עבר ואוהדים מפורסמים. כספית, הנחשב לאוהד מושבע של הקבוצה, הוזמן להשתתף כפרשן בפאנל המיוחד. כשנאלץ כספית להמתין - העסק הסתבך

בן כספית. ששון תירם
בן כספית/ששון תירם

בן כספית הבריז אתמול (שבת) בדקה ה-90 מהשתתפות בפאנל על מצבה הקשה של הפועל תל אביב, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בערוץ "ספורט 1" של צ'רלטון, בבעלות אלי עזור, רצו לדון באולפן במצבה של קבוצת הכדורגל עם פאנל פרשנים שיכלול שחקני עבר ואוהדים מפורסמים. כספית – הנחשב לאוהד מושבע של הפועל תל אביב ומשמש כעיתונאי ב"מעריב", גם בבעלותו של עזור – הוזמן להשתתף כפרשן בפאנל המיוחד.

כספית הגיע לאיצטדיון המושבה בפתח תקווה ונאמר לו שייצטרך לחכות כמה רגעים עד שיעלו אותו לתא השידור. לפי גורם המעורה בפרטים כספית סירב להמתין, והלך כשהוא אומר לצוות השידור ההמום: "אני לא מחכה לכם דקה". לאחר שהפרשן המרכזי הבריז להם, בצ'רלטון ניסו לשכנע את כספית לחזור - אך ללא הצלחה.

מנגד, גורם אחר טוען כי כספית עזב את האיצטדיון כי לא היה מוכן להמתין כשעה בגשם לפני שהוא עולה לשידור, ושהיו תקלות רבות שעיכבו את כניסתו לאיצטדיון והוא לא היה מרוצה מההתנהלות של צוות השידור באופן כללי.

לאחר שנותרו ללא פרשן מרכזי ברגע האחרון, בצ'רלטון נאלצו לאלתר: בתחילה השתתפו בפאנל שרון דוידוביץ' ואביעד פוהורילס - שהוזמנו לשמש כפרשנים לצידו של כספית. לקראת המחצית הזעיקו בצ'רלטון תגבורת - שחקן ומאמן העבר אסי דומב, שגר קרוב יחסית לאיצטדיון.

מועדון הפועל תל אביב נמצא בסכנת סגירה לאחר שאף גורם לא הגיש הצעה במסגרת המכרז לרכישת הקבוצה. הקבוצה ספגה אמש הפסד נוסף למכבי פתח תקווה - במה שיכול להיות המשחק האחרון של הקבוצה לפני שהיא נכנסת להליך פירוק, בשל המצב הכלכלי הקשה של המועדון.

לא התקבלה תגובה מכספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully