וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורקת למתחרים: מייגן קלי עוברת ל-NBC

וואלה ברנז'ה

3.1.2017 / 20:58

אחרי 12 שנים בפוקס ניוז, עוזבת המגישה את הרשת הימנית-שמרנית ועוברת לשדר ברשת NBC. במהלך הקמפיין של טראמפ לנשיאות נרשמו לא מעט חיכוכים בינו לבין המגישה, ששיאם היו ברמיזות סקסיסטיות כלפיה וסירובו להשתתף בעימות בהנחייתה

מייגן קלי. Brendan Hoffman, GettyImages
מייגן קלי/GettyImages, Brendan Hoffman

מגישת החדשות מייגן קלי עוזבת את רשת פוקס ניוז לטובת רשת NBC, כך דווח הערב (שלישי) באתרי בידור בארצות הברית. קלי עבדה בפוקס במשך למעלה 12 שנים, ועל פי הדיווחים היא צפויה לשמש ברשת המתחרה כמגישת תכנית אקטואליה יומית. בנוסף, אמורה קלי להגיש גם תכנית ערב חדשותית אחת לשבוע.

קלי היא אחת המגישות הבכירות בארה"ב, אבל זכתה למשנה חשיפה דווקא במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב. למרות הפלטפורמה הידידותית כלפי המועמד טראמפ אשר נבחר לבסוף, קלי מתחה לא מעט ביקורת חריפה עליו. במהלך הקמפיין של טראמפ לנשיאות נרשמו לא מעט חיכוכים בינו לבין המגישה - חיכוכים שהגיעו עד כדי סירובו להשתתף בעימות בהנחייתה.

הסכסוך בין המיליארדר מניו יורק למגישה המוערכת פרץ באוגוסט 2015, כאשר קלי הנחתה את העימות הראשון בין המועמדים הרפובליקנים. אחרי העימות, טראמפ יצא נגד השאלות הקשות שהפנתה אליו קלי והשמיע נגדה הערות סקסיסטיות. "היא החלה לשאול אותי כל מיני שאלות טיפשיות", אמר אז טראמפ לרשת CNN אחרי העימות. "אפשר היה לראות כי דם יוצא מעיניה, דם יוצא גם ממקומות אחרים".

לאחר מספר חודשים תקף טראמפ שוב את קלי בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מייגן קלי המשוגעת שזוכה להערכת יתר מתלוננת כל הזמן על טראמפ, ועדיין היא מקדישה לי את תכניתה. תתמקדי באחרים מייגן". כשבוע לאחר מכן הוא שב לתקוף אותה בטוויטר, וכתב: "אם מייגן קלי לא הייתה מסקרת אותי כל כך הרבה בתכנית הגרועה שלה, הרייטינג שלה היה צונח. היא כל כך ממוצעת בכל כך הרבה דרכים שונות".

רשת פוקס לא נותרה אדישה לדבריו ויצאה להגנתה של קלי. הרשת האשימה אותו ב"אובססיה חולנית" למנחה, והוסיפה: "המתקפות של טראמפ נגד קלי והאובססיה החולנית והקיצונית שלו עמה היא מתחת לכבודו של מועמד לנשיאות שרוצה לזכות במשרה הגבוהה במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully