וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיל פורמטס" מכרה דוקו-ריאליטי על הורות משותפות לאירופה

8.1.2017 / 11:00

דוקו-ריאליטי חדש של "גיל פורמטס" על הורות משותפת נמכר לאדפטציה מקומית באנגליה, גרמניה, שוודיה וספרד. הפורמט פותח בהשראת סיפורו האישי של המנכ"ל אסף גיל, אשר לפני מספר חודשים הפך לראשונה בעצמו לאב במסגרת הורות משותפת

ראיון עם אסף גיל באולפן וואלה. מערכת וואלה!
אסף גיל/מערכת וואלה!

דוקו-ריאליטי חדש של גיל פורמטס על הורות משותפת נמכר לאדפטציה מקומית ב-4 מדינות באירופה, כך נודע לוואלה ברנז'ה. הפורמט בשם "Pregnant & Platonic" ("המטרה: תינוק"), נמכר למדינות אנגליה, גרמניה, שוודיה וספרד. הפורמט, שפותח על ידי גיל פורמטס בשיתוף עם חברת ההפקה האמריקאית MY ENTERTAINMENT, הושק בשוק הטלוויזיה מיפקום באוקטובר האחרון.

מדובר בדוקו-ריאליטי העוסק בתופעת ההורות המשותפת, ההולכת ומתרחבת בישראל ובעולם. הסדרה תספר את סיפורם של אנשים המחליטים להביא יחד ילד לעולם מבלי שתהיה ביניהם מעורבות רומנטית ותלווה אותם משלב בחירת הפרטנר האידיאלי, דרך רגעי משבר, הכניסה להריון ועד ללידת התינוק. הפורמט פותח בהשראת סיפורו האישי של מנכ"ל גיל פורמטס, אסף גיל, אשר לפני מספר חודשים הפך לראשונה בעצמו לאב, במסגרת הורות משותפת.

גיל מסר: "המכירה של "Pregnant & Platonic" היא עוד עדות לפיתוח היצירתי הקיים בגיל פורמטס כמו גם ליכולת המכירה המרשימה של החברה בשווקים בחו"ל. העובדה כי ארבע טריטוריות משמעותיות בחרו לרכוש את הפורמט בסמוך כל כך להשקה הרשמית שלו בפסטיבל מיפקום האחרון מלמדת על הביקוש הרב לקונספט הייחודי שלו ולאופן בו מובא סיפורם האישי והמרגש של גיבוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully