וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולד אאוט: מאות נרשמו לכנס הדוקו של ערוץ 10 - שישודר בוואלה ברנז'ה

וואלה ברנז'ה

10.1.2017 / 16:01

ביום ראשון הקרוב ערוץ 10 משיק בפעם הראשונה כנס דוקומנטרי – "דוקו 10 PRIME" שבו ישתתפו היוצרים, הבמאים והמפיקים המובילים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע התיעודי בישראל. וואלה ברנז'ה תלווה את היום בשידור חי

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
כנס הטלוויזיה EFFECTV/ניב אהרונסון

אולי לא ברייטינג, אבל לפחות בתעשייה: בערוץ 10 מסמנים היום וי וסוגרים את ההרשמה לכנס "דוקו PRIME 10". בערוץ אומרים כי מאות אנשי תעשייה הבטיחו את מקומם בכנס אשר ישודר בלעדית בוואלה ברנז'ה.

בכנס הדוקומנטרי, שיתקיים ביום ראשון הקרוב (15/1), ישתתפו היוצרים, הבמאים והמפיקים המובילים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע התיעודי בישראל. מטרתו העיקרית של הכנס בעריכתה של מנהלת המחלקה הדוקומנטרית בערוץ, ציפי ביידר, היא להעלות את המודעות ליצירה ולעשייה דוקומנטרית ממשית - כך על פי הערוץ.

בין המשתתפים בכנס: המתחרים אילנה דיין ורביב דרוקר במפגש על המצלמה הנסתרת, ההתחזות, גבולות התחרות, התחקיר ומה קורה כש"עובדה" ו"המקור" נפגשים סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 זיוית דוידוביץ' תראיין את הגב' ג'ו קלינטון דיויס האחראית על הדוקומנטרי בערוץ המסחרי הגדול בבריטניה ITV ועל ההתמודדויות שלה בשידור דוקומנטרי בשעות הפריים טיים.

בנוסף, יתקיים מרתון הרצאות עם יוצרים במאים ומנחים ששיאו בהקרנה מיוחדת לסרט של אמנון לוי על גיוס חרדים לצבא. בתום ההקרנה יתקיים ראיון של אמנון לוי עם שר הפנים, אריה דרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully