וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקה בינ"ל: ויאקום רכשה מניות מיעוט בענני תקשורת

וואלה ברנז'ה

12.1.2017 / 12:02

העסקה מספקת לקבוצת ענני תקשורת גישה רחבה יותר לשוק הבינלאומי. עד כה ייצגה ותפעלה קבוצת ענני בישראל את הערוצים של התאגיד בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאגיד התקשורת ויאקום (Viacom) רכש מניות מיעוט בקבוצת ענני תקשורת, מגופי התקשורת ומפיקי התוכן המרכזיים בישראל. ענני תקשורת ותאגיד ויאקום הינם שותפים ותיקים כאשר ענני מחזיקה ברישיון הייצוג של המותגים הבינלאומיים של ויאקום ביניהם קומדי סנטרל, ניקלודיאון, ניק ג'וניור ו-MTV, לצד ניהול, הפקה ושידור של 7 ערוצים עצמאיים של ענני, וכן ייצוג מכירת תכנים ומוצרים של ויאקום. תחת תנאי העסקה: לויאקום ניתנת האופציה העתידית לרכוש את נתח השליטה בענני וברטוש וויטק, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל מרכז ומזרח אירופה ב-VIMN, הצטרף לדירקטוריון ענני תקשורת. חברת ויאקום יוצגה בעסקה על ידי משרד עו"ד ש.הורוביץ ושות.

ענני תקשורת מפתחת פורמטים לטלוויזיה ותוכניות לשוק המקומי והבינלאומי, ביניהם "אוכל רחוב מסביב לעולם" – תוכנית טיולים קולינרית שנמכרה לברודקאסטרים בינלאומיים ו-"The Green Project" תוכנית מערכונים קומית שזכתה להצלחה. אחת מהפקות הדגל של הקבוצה - "החממה" נרכשה ע"י נטפליקס לרימייק בינלאומי באנגלית וצפויה לעלות לשידור במהלך 2017. בנוסף, ענני תקשורת מתמחה בהפקות דיגיטליות, תוכן אינטראקטיבי ואפליקציות מובייל, ביניהן "ספוגמאסטר" שזמינה להורדה בחנויות האפליקציות בישראל ובהונגריה ותושק ב- 2017 גם בבריטניה.

דיוויד לין, נשיא ומנכ"ל VIMN מוסר: "העסקה הזו תעמיק את השותפות שלנו עם ענני תקשורת, שותפות שהולידה הצלחה רבה לשתי החברות במשך שנים רבות. אנו נרגשים לקבע את האחיזה שלנו בשוק הטלוויזיה החשוב הזה וכן לבחון הזדמנויות חדשות, עם שחקן מרכזי בהפקת תוכן, באחד מהסקטורים הדינמיים ביותר בשוק הבינלאומי. אנו משוכנעים שהצוות של ענני תקשורת ימשיכו להצטיין בשוק המקומי והבינלאומי ואנו נרגשים מהעתיד לבוא".

אודי מירון, מייסד ויו"ר קבוצת ענני תקשורת הוסיף: "השותפות עם ויאקום הינה עדות לחוזק וליצירתיות של קבוצת ענני תקשורת. לאחר שנים של ייצוג מוצלח של ויאקום בישראל, אנו מתכבדים לקחת את השותפות הזו צעד נוסף קדימה ואנו מאמינים שיחד נכבוש הישגים חדשים בישראל ובזירה הבינלאומית. אנו מצפים ומתרגשים לעבוד עם ויאקום ויחד ליצור אופקים חדשים לשוק הטלוויזיה המסורתית הבינלאומית וכן לשוק הדיגיטל הדינמי ולמנף את שוק הסטארט אפ הישראלי החזק על מנת לקדם את חזוננו הדיגיטלי המשותף. אני רוצה להודות לדיוויד לין ולכל צוות ויאקום על הבעת האמון הזו ביכולותינו ואני רוצה להודות גם לאורלי אטלס-כץ ולצוות ויאקום הישראלי על עבודתם הקשה והישגיהם המרשימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully