וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות למילצ'ן? "התמודדנו עם בעיות נוראיות מול הרגולטורים"

15.1.2017 / 10:34

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי נשאל האם הוא מכיר עולמות שבהם בעלים, מו"לים, מתקשרים ומפעילים לחץ סוגרים וקומבינות - והשיב: "אצלנו זה לא קורה" - כך בכנס דוקו פריים ששודר בוואלה ברנז'ה. צפו

מערכת וואלה!

"את הדברים צריך להגיד בזמן אמת ולא כשהגופות מוטלות, כך אמר הבוקר (ראשון) מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, כשהתייחס לפרשת נתניהו-מוזס. ורשבסקי נשאל על ידי מנחה הערוץ, גיא פינס, האם הוא מכיר עולמות שבהם בעלים, מו"לים, מתקשרים ומפעילים לחץ סוגרים וקומבינות - והשיב: "הדבר הכי פאתטי זה שכולם קופצים היום לנגח את התקשורת. אצלנו זה לא קורה. אני חושב שאת הדברים צריך להגיד ולטפל בהם לפני התעוררות כזאתי. אני מכה על חטא שבכנס באילת מסוים ישב פאנל מכובד שכלל את עורך מעריב ניר חפץ, שנשאל לגבי חופש העיתונות במעריב. אני שמעתי אותו מדבר על איך במעריב סיקרו את נוחי – ושתקנו כמו דגים כשחפץ דיבר על חופש עיתונאי מוחלט".

ורשבסקי אמר את הדברים בכנס דוקו פריים של הערוץ המתקיים היום ושודר בלעדית בוואלה ברנז'ה.

בנוסף לכך, ורשבסקי גם קורא לעצור את הפיצול של ערוץ 2 לעוד 3 שנים, מכיוון שאינו מעוניין בפיצול הערוץ מבלי לפצל את חברת החדשות של 2 (כפי שנקבע בחוק, שחברת החדשות תישאר בבעלות משותפת של קשת ורשת למשך 3 שנים, ותימכר בהליך במב"י). ורשבסקי טוען כי "הפיצול בעצם יגדיל את הפער, ואנחנו מתנגדים להגדיל את הכוח של חדשות 2 ולהקטין את התחרות. התחרות היא לא בריאליטי. המחוקק צריך לדעת את זה ולדחות את הפיצול ב-3 שנים לעוד 3 שנים, שימצו את חברות החדשות. אבל 3 שנים לא עם חברת חדשות משותפת אלא במצב הקיים. אני מקווה שמישהו ישמע את זה".

השיחה גם גלשה לאחד מבעלי הערוץ ארנון מילצ'ן - שהיום פורסם כי ראש הממשלה נתניהו עמד מאחורי סדרת הקלות לערוץ שבבעלות מקורביו, וביניהם מילצ'ן – ולכך טען ורשבסקי כי "אנחנו התמודדנו עם בעיות נוראיות מול הרגולטורים". עוד אמר כי "הערוץ מתמקד בדוקו. שילמנו כולנו מחיר כואב ויקר אבל זה היה שווה להמשיך להפעיל אותו. הא חי ובועט. ערוץ עם חברת חדשות מצוינת". ורשבסקי התייחס גם לגוגל ופייסבוק וטען כי צריך לדרוש מהחברות לשלם מסים ולהטיל עליהן רגולציה, חובת הפקות מקור וחובת פיקוח על שרשרת המידע שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully