וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי-נוני לייט: רדיו קול ברמה יחרים את ועידת התקשורת הדתית

15.1.2017 / 13:22

בתחנה - המזוהה עם אלי ישי - קוראים לשאר כלי התקשורת החרדים להחרים את הוועידה שתתקיים ביום שלישי הקרוב, בגלל השתתפותו של השר דרעי "המנסה לפעול כנגד אותם ערכים שהוועידה מנסה לקדם בניסיון להכפיף תחת מרותו כלי תקשורת מרכזי בציבור החרדי"

שר הפנים אריה דרעי בכנס פיתוח הצפון המעלות תרשיחא, 26 בדצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
שר הפנים אריה דרעי בכנס פיתוח הצפון המעלות תרשיחא, 26 בדצמבר 2016/אדריאן הרבשטיין
"בימים אלו בהם הסיאוב והצחנה שבקשר בין הון שלטון ועיתון נפרשים בחוצות, היינו מצפים שהוועידה הראשונה והמבורכת לתקשורת דתית וחרדית, ביוזמת לשכת העיתונות הממשלתית, תתמקד בנושאים אלו מתוך רצון ללמוד מניסיונם של אחרים"

רדיו קול ברמה הודיע כי בכוונתו להחרים את ועידת התקשורת הדתית והחרדית שתיערך ביום שלישי הקרוב - והם אף קוראים לשאר כלי התקשורת החרדים להחרים את הוועידה. הסיבה לטענת רדיו "קול ברמה" היא השתתפותו של השר אריה דרעי בכנס, מבלי שלתחנה ניתנת האפשרות לעמת אותו עם טענותיה - לפיהן, "דרעי מנסה לפעול כנגד אותם ערכים שהוועידה מנסה לקדם בניסיון להכפיף תחת מרותו כלי תקשורת מרכזי בציבור החרדי". יש לציין כי קול ברמה, שהוקם עבור הציבור הספרדי-תורני, מזוהה כיום עם אלי ישי - ואילו התחנה המתחרה רדיו קול חי מזוהה עם דרעי.

ממכתב שלחה הנהלת התחנה לניצן חן, מנהל לע"מ – והגיע לידי וואלה ברנז'ה - נטען כי "בימים אלו בהם הסיאוב והצחנה שבקשר בין הון שלטון ועיתון נפרשים בחוצות, היינו מצפים שהוועידה הראשונה והמבורכת לתקשורת דתית וחרדית, ביוזמת לשכת העיתונות הממשלתית, תתמקד בנושאים אלו מתוך רצון ללמוד מניסיונם של אחרים ומתוך כוונה לשפר במשהו את האקלים המורכב ממילא שבין הפוליטיקאים וכלי התקשורת החרדית".

לפי מנכ"ל רדיו "קול ברמה" אריאל דרעי, "מבלי להיכנס לטיב בחירתו של שר הפנים כאישיות הפוליטית המרכזית שתתארח בוועידה, לא תוכל להתעלם מהשאלה כיצד זה השר דרעי מקבל את הבמה המרכזית, במה שאמור להיות פורום לקידום המקצועיות התקשורתית החרדית, בעוד הוא מנסה בכל דרך אפשרית לפעול כנגד אותם ערכים שהוועידה מנסה לקדם בניסיון להכפיף תחת מרותו כלי תקשורת מרכזי בציבור החרדי ולהופכו לעושה דברו תוך שימוש בהחרמות, איומים וניצול ציני של הון ומשאבים שלטוניים וציבוריים".

עוד נכתב כי "השימוש באותם אמצעים הנעשה בדרך פוזיטיבית כהרעפת תקציבי פרסום ממשלתיים נכבדים על כלי תקשורת כדי שיהיו מעושי דברו מחד ובדרך נגטיבית באמצעות שלילתם מאידך, לא מתבצעת רק כנגד תחנת הרדיו " קול ברמה" ושותפים לה כלי תקשורת רבים נוספים החווים על בשרם את אותה התנהלות פסולה".

לסיכום בתחנה טוענים כי "במצב הדברים הנוכחי שילובו של השר דרעי חוטא למטרה אותה הצבתם לעצמכם ובמקום בו התכוונתם לתקן עלולים אתם להימצא כמקלקלים. אנו קוראים לכלי תקשורת חרדיים נוספים להשמיע קולם בעניין ולהימנע מלקחת חלק בוועידה זו כל עוד הליקויים האמורים לא תוקנו".

לע"מ: "צר לנו כי הם בוחרים שלא להשתתף בכנס חשוב זה"

"מבלי להיכנס לתוכן הטענות של ראשי רדיו 'קול ברמה', שאינן רלוונטיות למטרות הכנס , צר לנו כי הם בוחרים שלא להשתתף בכנס חשוב זה"

מלע"מ נמסר בתגובה: "לשכת העיתונות הממשלתית מקיימת במהלך השנה כנסים מקצועיים לכל סוגי העיתונות בישראל לרבות עיתונות רוסית ,ערבית, יהודית-בינ"ל, והשבוע, לראשונה, גם עיתונות חרדית. העיתונות בישראל בכלל והעיתונות החרדית בפרט עוברות מהפך בכל הקשור להשפעות הרשתות החברתיות על העיתונות המודפסת, ובראשם כללי אתיקה, בחירת נושאי הסיקור וחלוקת עוגת הפרסום בין העיתונות המסורתית לבין עיתונות הניו-מדיה".

"לאחד הפאנלים בכנס ,'עיתונאים חרדים בתקשורת החרדית', הוזמנו כל ראשי הסיעות החרדיות בכנסת, ובהם השר אריה דרעי, שנענה להזמנה להשתתף בפאנל זה. ראשי רדיו 'קול ברמה' הוזמנו לכנס, כמו כל יתר עורכי ומנכ"לי העיתונות החרדית על כל זרמיה וגווניה. מבלי להיכנס לתוכן הטענות של ראשי רדיו 'קול ברמה', שאינן רלוונטיות למטרות הכנס , צר לנו כי הם בוחרים שלא להשתתף בכנס חשוב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully