וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן נענע10: קבלו את "דיגיטל10"

17.1.2017 / 11:50

האתר החדש, שיחליף את נענע10, צפוי לעלות כבר במרץ הקרוב - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הערוץ מתכוון להשיק את האתר בקמפיין מאסיבי בעלות של מאות אלפי שקלים. בערוץ 10 לא שוללים אופציית פיטורים של חלק ממערכת נענע10. בערוץ מכחישים את הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף עידן נענע10: האתר החדש של ערוץ 10 ייקרא "דיגיטל10" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. האתר החדש, שיחליף את נענע10, צפוי לעלות כבר בחודש מרץ הקרוב. הערוץ מתכוון להשיק את האתר בקמפיין שיווקי מאסיבי בעלות של מאות אלפי שקלים. בערוץ 10 לא שוללים אופציית פיטורים של חלק ממערכת נענע 10, והבאת עובדים חדשים במקומם. זאת כאשר כבר בשנה החולפת גויסו עובדים שהתמקדו בהעלאת "דיגיטל10" לאוויר.

האתר חדש יהיה בעל עיצוב שונה, וצפוי להתבסס ברובו על תכני הערוץ וחברת החדשות. זאת במקביל לתהליך שהחל בנענע 10 לפני כשנה, כאשר מספר העובדים באתר צומצם בצורה משמעותית, כיום חלק גדול מהתכנים בו מתבססים על חדשות 10 ועל הערוץ.

קבוצת RGE , מבעלי ערוץ 10, הובילה את המהלך בשנה האחרונה, אותו יזמה מיד לאחר רכישת הערוץ. במאי האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי כחלק מתוכנית המגירה של RGE לערוץ, הוחלט לחסל את המותג נענע 10 ברבעון הראשון של 2017 ולהשיק במקומו אתר חדש, שיתבסס על טכנולוגיה מתקדמת.

לפני מספר חודשים אמר גורם בערוץ 10 לוואלה ברנז'ה כי כי "מערכת ניהול התוכן בנענע10 הותקנה לפני כ-12 שנה והיא מאוד מיושנת, מה שמצריך את השדרוג הטכני בפלטפורמה של האתר". הגורם ציין גם את הבאתו של ערן טיפנברון ל-RGE – עליה פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה - ומינויו כסמנכ"ל דיגיטל כחלק מהמהלך של העלאת האתר החדש של הערוץ.

בערוץ 10 הכחישו את הדברים ומסרו: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully