וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת אסקפיזם: עובדי ידיעות וחדשות 2 נפגשו על המגרש

וואלה ברנז'ה

17.1.2017 / 13:49

כשבוע וחצי לאחר חשיפת פרשת נתניהו-מוזס יצאו חלק מעובדי קבוצת ידיעות לפרוק אגרסיות והשתתפו בטורניר קטרגל שנערך בין כלי תקשורת - בהם חדשות 2. אז מי ניצח?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבחרת "ידיעות אחרונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבוע וחצי לאחר חשיפת פרשת נתניהו-מוזס יצאו חלק מעובדי קבוצת ידיעות – הנאלצים להתמודד עם מציאות לא פשוטה – לפרוק קצת אגרסיות והשתתפו היום (שלישי) בטורניר קטרגל, שנקבע טרם חשיפת הפרשה, ונערך בין כלי תקשורת ישראלים. את הטורניר שנערך בהיכל שלמה שבתל אביב יזם - איך לא בהתחשב בנסיבות - משרד יח"צ "פאר לוין תקשורת".

המשחק הראשון הפגיש את עובדי "ידיעות אחרונות" עם הנבחרת של חדשות 2 – שחשפה את הפרשה ביום ראשון שעבר, ומגוללת בכל ערב במהדורה המרכזית חלקים מתמלילי השיחות בין ראש הממשלה נתניהו למו"ל מוזס. המשחק הסתיים בתוצאת תיקו אחד. אמנם כתב המשפט של חדשות 2, גיא פלג נעדר מהטורניר, אך את חדשות 2 ייצגו כתב התרבות יונתן ריגר, יורם נידם המפיק הראשי וכן כתבים נוספים.

מי שהצטיינו בנבחרת ידיעות היו רז שכניק - כתב התרבות והתקשורת, אשר בין היתר גם מסקר את מכבי תל אביב (כדורגל וכדורסל) בעיתון – וגם כתב הספורט נדב צנציפר, המסקר את הפועל תל אביב בעיתון. עוד הגיעו מ"ידיעות אחרונות": עורך הספורט יוסי אהרוני, עורך בדסק ספורט מתן פאר, אייל בן והמנהל המסחרי של "כלכליסט" ברק לזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבחרת חדשות 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע נעדרו אנשי "ישראל היום" מהטורניר?

המשחק השני היה מעין דרבי, שהפגיש את קבוצת ידיעות עם קבוצת מעריב – אשר בעבר הרחוק נחשב לעיתון המתחרה מול ידיעות. עובדי החינמון של שלדון אדלסון, אגב, לא השתתפו בטורניר כלל, כמו גם עובדי קבוצת שוקן. לטענת המארגנים, הסיבה בהיעדרותם היא הגבלה במספר המשתתפים בטורניר, ואולם, לפני כחודש פורסם כי אנשי "ישראל היום" לא ייקחו חלק בטורניר בגלל השתתפותם של אנשי קבוצת ידיעות.

כזכור, בנובמבר נערך טורניר כדורסל שאליו הוזמנו מערכות שונות – וביניהן "ישראל היום", ערוץ 2, ערוץ 10, צ'רלטון, גל"צ, ערוץ 20 וקבוצת הארץ-TheMarker. לפי הפרסום, נטען כי בשל השתתפות עובדי החינמון - לא הופיעו ביום האירוע עובדי "ידיעות אחרונות". לטורניר שנערך היום לא הוזמנו מראש עובדי "ישראל היום", ולטענת גורמים הסיבה היא לחצים שהופעלו מתוך "ידיעות אחרונות", על פיהם לא ישתתפו אם עובדי החינמון ייקחו חלק בטורניר – טענות שהוכחשו בתוקף בזמנו על ידי המארגנים.

בנוסף לכך, משחק נוסף שנערך היום הפגיש את חדשות 10 עם תאגיד השידור "כאן בהקמה" - שניצחו את ערוץ 10 בתוצאה 0-1. מגיש "הצינור" גיא לרר והחזאי דני רופ ייצגו את ערוץ 10, ומנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ עודד מהיציע את הקבוצה של "כאן בהקמה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלדד קובלנץ ויונתן ריגר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדב גרינשפן ודני רופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully