וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת נתניהו-מוזס: על מה שוחחו טיפנברון וחפץ

וואלה ברנז'ה

17.1.2017 / 15:15

עורך ynet לשעבר ודוברו של רה"מ נפגשו הבוקר בבית קפה בתל אביב. השניים - ששמותיהם מוזכרים בהקלטות השיחות בין נתניהו למוזס - צפויים להיות מזומנים בקרוב למסור עדות במשטרה בנוגע לפרשה

פגישת טיפנברון חפץ. העין השביעית, צילום מסך
טיפנברון וחפץ, הבוקר בת"א/צילום מסך, העין השביעית

ערן טיפנברון וניר חפץ נפגשו הבוקר (שלישי) בתל אביב. ב"העין השביעית" פורסם כי השניים נפגשו בבית קפה של מלון NYX ונטען כי הם צפויים להיות מזומנים בקרוב למסור עדות במשטרה בפרשת נתניהו-מוזס - שבמרכזה נרקם דיל לכאורה בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות, לפיו נתניהו יזכה לסיקור אוהד בעיתון בתמורה לקידום חוק "ישראל היום" - שנחשפה כחלק מתיק 2000.

טיפנברון שימש כעורך הראשי של אתר ynet מקבוצת ידיעות עד לחודש מרץ האחרון. חפץ היה בעבר עורך בכיר ב"ידיעות אחרונות", וכיום משמש כדובר האישי של משפחת נתניהו. שמותיהם מוזכרים בהקלטות השיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות" נוני מוזס. בין היתר עולה מהתמלילים שנחשפו בחדשות 2 כי מוזס הסביר לנתניהו שאם ברצונו לזכות לסיקור נוח מקבוצת ידיעות – עליו למנות אדם שישוחח עם שני אנשים – טיפנברון והעורך הראשי של ידיעות רון ירון - שאתמול מסר עדות במשטרה.

ראש הממשלה אף הציע למנות לתפקיד את חפץ, אך מוזס טען כי חפץ אינו האיש המתאים בשל עברו ב"ידיעות אחרונות". נתניהו שאל: "עם ערן, ניר לא יכול לדבר? עדיף שלא?" - ומוזס השיב "יש משקעים, יש עבר, הוא היה עורך 'שבעה ימים' ורצה להיות עורך 'ידיעות'. הוא מעורבב". מוזס גם אמר לנתניהו, כי בכל הקשור ל-ynet רה"מ יכול לפנות אליו ישירות.

במסגרת החקירה, היום הגיע למשטרה העורך הראשי של "ישראל היום", עמוס רגב, ומסר עדות ארוכה שנמשכה כחמש שעות. בהמשך הגיע גם מוזס לחקירתו החמישית במשטרה, במסגרת החקירה.

חפץ מסר בתגובה כי "טיפנברון ואני חברים ואנו נוהגים להיפגש בבתי קפה בתל אביב כעניין שבשגרה". טיפנברון סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully