וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב הערוץ ה-1 הותקף באום-אל חיראן

וואלה ברנז'ה

18.1.2017 / 15:43

איציק זוארץ, כתב הערוץ הראשון בדרום, נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי לאחר שהותקף על ידי בדואים במהלך סיקור האירועים באום-אל חיראן. זוארץ נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח סורוקה בבאר-שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איציק זוארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

איציק זוארץ, כתב הערוץ הראשון בדרום, נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי לאחר שהותקף היום (רביעי) במהלך סיקור האירועים באום-אל חיראן על ידי בדואים. זוארץ נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר-שבע.

במהלך דיווח למערכת על האירועים בכפר הבדואי, הסתערו לעברו של זוארץ עשרות בדואים והחלו לרגום אותו באבנים. בסופו של דבר, זוארץ הצליח להימלט בסיוע של מספר תושבים בדואים, אשר הגנו עליו בגופם ואף נפצעו כתוצאה מיידוי האבנים לעברו. התקרית התרחשה כאשר זוארץ נשאר לסקר את האירועים, יחד עם קבוצת עיתונאים נוספים שהיו במקום, לאחר שהמשטרה פינתה את השטח ועזבה את האזור.

במהלך עימותים שהתפתחו באום אל-חיראן שבנגב, במסגרת פעילות מנהל מקרקעי ישראל במימוש צו הריסה ופינוי התושבים, נדרס למוות השוטר ארז לוי. הדורס, יעקוב אבו אל-קיעאן, תושב המקום, נורה למוות על ידי כוחות הביטחון. בנוסף לכך, כמה בני אדם נפצעו בעימותים בדרגות פציעה שונות, ובהם שוטרים. ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת), שהגיע למקום, נפצע באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully