וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין ואקום: אילאיל בן צור מונתה לתפקיד עורכת "ממון"

23.1.2017 / 13:50

(עדכון) פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי מי שתחליף את עידן מוטולה בתפקיד עורך המוסף הכלכלי של "ידיעות אחרונות" היא אילאיל בן צור, שבעבר שימשה כסגנית עורכת "ממון". ובתוך כך, מוטולה מפציר בחברים שנשארו בעיתון: "תישארו עיתונאים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 16:00)

לאחר שאתמול פורסם פה לראשונה על פרישתו של עורך "ממון" עידן מוטולה מהתפקיד, כשברקע פרשת נתניהו-מוזס, היום נודע לוואלה ברנז'ה כי אילאיל בן צור מונתה לתפקיד העורכת של המוסף הכלכלי של "ידיעות אחרונות" במקומו של מוטולה.

בן צור שימשה בעבר כסגניתה של יעל דרומי – העורכת הקודמת של "ממון" – וכיום משמשת כתפקיד בכיר באפליקציית "ידיעות אחרונות". בטרם הצטרופתה של בן צור לידיעות בשנת 2011, היא שימשה כראש דסק ועורכת המוסף הטכנולוגי של "מעריב", ועבדה בעיתון כשלוש שנים.

אתמול מסר מוטולה בנוגע לעזיבתו את העיתון בתקופה כה רגישה כי "זו החלטה אישית לא פשוטה. כמי שאוהב את מקצוע העיתונות ורואה בו שליחות, הרגשתי כי במצב שנוצר זהו צעד הכרחי עבורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של מוטולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לאחר שנודע מי תהיה העורכת החדשה של "ממון", פרסם העורך היוצא פוסט מיוחד בעמוד הפייסבוק שלו.

מוטולה כתב, בין היתר, כי"אתמול, אחרי לבטים קשים הגשתי לעורך ידיעות אחרונות את מכתב ההתפטרות שלי. במצב שנוצר בעיתון, הרגשתי שזה צעד הכרחי. לעורכים ולכתבים המעולים מהם אני נפרד אני מאחל את כל ההצלחה בעולם, ומבקש מהם רק דבר אחד: תישארו עיתונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully