וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר עם נתניהו? "ישראל היום" חדל לפרסם מספר עותקיו בסופ"ש

23.1.2017 / 14:32

מדוע הפסיק "ישראל היום" לעדכן את מספר העותקים שהוא מפיץ בסוף השבוע? לפי הערכות, הסיבה היא בגלל שהחינמון הוריד את מספר העותקים שמחולקים, כשברקע פרסומים אודות אווירה עכורה בין עורך "ישראל היום" עמוס רגב לבין לשכת ראש הממשלה

ישראל היום. דוד אברהם,
ישראל היום/דוד אברהם

מדוע הפסיק "ישראל היום" לעדכן את מספר העותקים שהוא מפיץ בסוף השבוע? לפי הערכות, הסיבה היא בגלל שהחינמון הוריד את מספר העותקים שמחולקים. הגיליון האחרון שבו צוין מספר העותקים היה ב-30 בדצמבר, כשאז המספר עמד על 550 אלף עותקים. ב-23 בדצמבר לא הופיע מספר עותקים בשער העיתון, ואילו בשבועות שלפני כן צוין כי מספר העותקים בסופ"ש הוא בין 550-450 אלף.

בכל הנוגע לגיליונות שמופצים במהלך השבוע, "ישראל היום" מפרסם בעמוד השער את מספר העותקים שבו הוא מופץ, העומד על כ-275 אלף, ובעיתון מכחישים שנעשה שינוי בכמות ההדפסות.

השינויים בהיקף התפוצה של העיתון מגיעים על רקע פרסומים אודות אווירה עכורה בין עורך "ישראל היום" עמוס רגב לבין לשכת ראש הממשלה. על פי הפרסומים, התפתח בחודשים האחרונים משבר חריף בין לשכתו של נתניהו לבין רגב, כאשר המאבק הוא בעיקר בין רגב לבין רן ברץ, דוברו של ראש הממשלה.

הירידה במספר ההדפסות בגיליון סופ"ש נעשה כשברקע פרשת נתניהו-מוזס, לפיה ראש הממשלה ביקש לקבל סיקור אוהד בידיעות מהמו"ל נוני מוזס בתמורה לקידום חוק "ישראל היום", והפחתת מספר העותקים המחולקים של החינמון, כשהדגש היה על גיליון סופ"ש של "ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully