וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ישראל חברים: שיטת דה מרקר עובדת שוב

24.1.2017 / 15:02

מדוע צורף דווקא היום ל-TheMarker מוסף תוכן שיווקי בו ראיון אוהד ליו"ר ועדת הכספים, והאם העובדה שמממן המוסף קיבל גם טור במדור הדעות מקרית? וואלה ברנז'ה עם הרבה שאלות ומעט תשובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוסף השיווקי "אחד העם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר (רביעי) צפוי להתקיים בוועדת הכספים בכנסת דיון על שינוי מבנה הבורסה. בעיתוי מקרי או שלא, יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני, קיבל היום שער במוסף תוכן שיווקי של איגוד החברות הציבוריות שפורסם היום ב-TheMarker. יש לציין כי האיגוד בעל עניין רב בדיון שייערך מחר בכנסת, ומתנגד לשינוי מבנה הבורסה.

מלבד המוסף השיווקי של איגוד החברות הציבוריות, שכלל כאמור גם ראיון אוהד במיוחד ליו"ר הוועדה גפני, פורסם היום ב-TheMarker - הפעם דווקא בעמודי המערכת - טור דעה של מנכ"ל האיגוד אילן פלטו, כאן תחת הכותרת הפחות מרמזת: "פחות רגולציה, יותר פיקוח". הטור פורסם ללא גילוי נאות על כך שהאיגוד מימן את המוסף השיווקי שפורסם היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
TheMarker/מערכת וואלה!, צילום מסך

TheMarker : "את שאלת עיתוי הפרסום תפנו למפרסם"

לשאלות וואלה ברנז'ה - האם עיתוי הוצאת מוסף תוכן שיווקי של איגוד החברות הציבוריות עם גפני בשער קשור לעובדה שמחר יש בוועדת הכספים דיון על מבנה הבורסה, והאם עיתוי פרסום הטור בעמודי הדעות של מנכ"ל החברות, המממנת את המוסף השיווקי, קשור לפרסום המוסף - השיבו בתגובה מ-TheMarker כי "אין קשר בין מוסף פרסומי למאמר שמפורסם בעמודי הדעות. את שאלת עיתוי הפרסום תפנו למפרסם".

זו לא הפעם הראשונה בה מוענק באופן מקרי סיקור מערכתי בעיתוי אשר עשוי להצטייר כנוח עבור הלקוחות המשלמים עבור המוספים השיווקיים. בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי העובדה שעיריית באר שבע נתנה חסות לכנס של ועידת TheMarker לכלכלה וחברה שנערך בעיר לא צויינה בראיון רחב שפורסם ב-MarkerWeek עם ראש העיר, רוביק דנילוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully