וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן דוקו: התאגיד הכריז על הפקת 4 סרטי תעודה חדשים

וואלה ברנז'ה

24.1.2017 / 15:30

בתאגיד השידור ממשיכים להתכונן לקראת העלייה לאוויר והודיעו כי יפיקו וישדרו ארבעה סרטי דוקו חדשים במהלך 2017: "בעז", "הפצוע הסורי", "הצרפוקאים" ו"רחל אגמון"

רון כחלילי. שלומית כרמלי, רוני כנעני
רון כחלילי/רוני כנעני, שלומית כרמלי

בתאגיד השידור ממשיכים להתכונן במרץ לקראת תאריך העלייה לאוויר – שצפוי להיות בעוד כ-3 חודשים – כשהפעם מצטיידים בתוכן דוקו. "כאן בהקמה" הודיע היום (שלישי) כי יפיק וישדר ארבעה סרטי דוקו חדשים במהלך 2017: "בעז", "הפצוע הסורי", "הצרפוקאים" ו"רחל אגמון".

"בעז" הוא דיוקן של מירי פרלמן על הזמר בעז שרעבי. הסרט מלווה את שרעבי במהלך שנתיים, ובתאגיד אומרים כי הסרט מצליח לחשוף צדדים בלתי מוכרים ולשרטט קווים חדשים לדמותו. "הפצוע הסורי" הוא סרטה של הבימאית רחלי שוורץ המביא את סיפורם של הפצועים הסורים ואנשי הצוות הישראלים המטפלים בהם בביה"ח בנהריה.

יאיר אגמון. רעיה שוסטר, מערכת וואלה! NEWS
יאיר אגמון/מערכת וואלה! NEWS, רעיה שוסטר

משקיעים 40 מיליון שקל בשנה בדוקו

סיני אבט: "היצירה הדוקומנטרית והפקות מקור הן עמודי התווך של השידור הציבורי. התאגיד משקיע כ-40 מיליון שקל בשנה בהפקות דוקו, סכום שנתי חסר תקדים במונחי הטלוויזיה הישראלית"

"הצרפוקאים" היא מיני סדרה של הבמאי רון כחלילי, העוסקת בקהילת יהודי מרוקו ובקשריה המסועפים לישראל ולצרפת. בתאגיד מסבירים כי הסדרה בוחנת את העלייה הגדולה והדרמטית ביותר של העשור האחרון - עליית יהודי צרפת לישראל – ואת השפעותיה על התרבות, הפוליטיקה והחברה הישראלית.

"רחל אגמון" הוא סרטו של הסופר והקולנוען יאיר אגמון. הסרט מגולל רומן שהחל לפני כ-30 שנה בטרמפ מאופקים לירושלים בין אביו של יאיר, מושבניק ממושב פטיש, חילוני ממוצא כורדי, נשוי ואב לשבעה לבין רחל אגמון, דתיה בת 38, רווקה אשכנזייה, עובדת סוציאלית.

סיני אבט, מנהל מחלקת הדוקו בתאגיד, מסר: "היצירה הדוקומנטרית והפקות מקור הן עמודי התווך של השידור הציבורי. התאגיד משקיע כ-40 מיליון שקל בשנה בהפקות דוקו, סכום שנתי חסר תקדים במונחי הטלוויזיה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully