וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות התאגיד: כתבת הפלילים של ערוץ 1 בפנים, ואורח נוסף על מדים עושה את דרכו

24.1.2017 / 17:30

לוואלה ברנז'ה נודע כי צחי בירן, לשעבר עורך "במחנה" שנסגר לאחרונה, ישמש כראש דסק בתאגיד השידור. גם כתבת הפלילים של ערוץ 1, שלי טפיירו, חתמה לאחרונה ב"כאן בהקמה". בתוך כך, ביהמ"ש דחה את העתירה של שפ"מ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זזים לתאגיד: צחי בירן, לשעבר עורך "במחנה" שנסגר לאחרונה, ישמש כראש דסק בתאגיד השידור – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בירן חתם היום (שלישי) בתאגיד והוא מצטרף לעוד כ-700 עובדים שחתמו בסך הכל, וישמש כראש דסק במערכת החדשות האחודה של "כאן בהקמה". בעבר שימש בירן כראש תחום תקשורת אינטראקטיבית בדובר צה"ל, ערך את פורטל צה"ל והיה סגן ממלא מקום עורך וואלה! NEWS.

מלבד בירן, גם כתבת הפלילים והמשפט של ערוץ 1, שלי טפיירו, חתמה לאחרונה בתאגיד ותשמש באותו תפקיד ב"כאן בהקמה". טפיירו היא בין הבודדים מכתבי הערוץ שחתמו בינתיים בתאגיד, שעד כה גייס בעיקר את עובדי הרדיו של רשות השידור. בעבר עבדה טפיירו ככתבת בחדשות 10, כתבת מגזין ב"ישראל היום" וככתבת פלילים במקומוני השרון.

בנוסף לבירן ולטפיירו, גם שירה הדס-נקר, לשעבר כתבת התקשורת של גלי צה"ל ועד לאחרונה תחקירנית ב"חי בלילה" של זכיינית ערוץ 2 קשת, מצטרפת לתאגיד השידור. הדס-נקר תשמש כרכזת כתבים ב"כאן בהקמה".

בתוך כך, היום עדכן בית המשפט כי הוא דוחה את העתירה של שפ"מ, נגד מכרז הפרסום של התאגיד. בעלי שפ"מ, אברהם פרחי, טען כי מכיוון שחברת טרגט מרקט (חברת האם של הקבוצה הזוכה במכרז) עוסקת בהפקת אירועים ומנהלת מגעים מסחריים עם מפרסמים רבים – זה עלול להוביל לניגוד עניינים. שפ"מ תצטרך להודיע עד יום חמישי הקרוב האם היא מבקשת פס"ד מנומק או לא מנומק, בהתאם לרצונה של שפ"מ לערער לבית המשפט העליון. את התאגיד ייצגה עו"ד אלה גור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully