וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן לכתבת חדשות 10: "תזוזי או שתקבלי סטירה"

וואלה ברנז'ה

25.1.2017 / 17:20

הבעלים הקודם של "גלובס" הגיב בצורה קיצונית לניסיון של הכתבת הכלכלית של חדשות 10, ליאור קינן, לראיין אותו - ואף איים עליה בסטירה. לפני מספר שבועות גער פישמן המצוי בהליך כינוס נכסים בכתבת חדשות 2 עמליה דואק

אליעזר פישמן בבית המשפט/צילום: ערוץ 10

אליעזר פישמן הגיב היום בצורה קיצונית לניסיון של הכתבת הכלכלית של חדשות 10, ליאור קינן, לראיין אותו - ואף איים עליה בסטירה. לפני הדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב קינן ניסתה לראיין את פישמן, שכזכור נמצא תחת הליך של כינוס נכסים לאחר שצבר חובות בסך 4 מיליארד שקל לבנקים, ושאלה אותו "קשה לכם עם הטענות הקשות שהופנו? אומרים שנערכתם לזה שנים". בתגובה, פישמן אמר: "את מוכנה לזוז מפה לפני שאת מקבלת סטירה ממני".

כזכור, לפני מספר שבועות גער פישמן, לשעבר הבעלים של עיתון "גלובס", בכתבת הכלכלית של חדשות 2, עמליה דואק. גם כאן ניסתה דואק לשאול את פישמן מספר שאלות לפני דיון בבית המשפט, ובתגובה הוא אמר לה: "עופי לי מהעיניים. לכי קיבינמט".

אליעזר פישמן. ניב אהרונסון
פישמן/ניב אהרונסון

מהדוח שהגיש היום עו"ד יוסי בנקל, המנהל המיוחד שמונה לפישמן מטעם בית המשפט, עולה כי פישמן ובני משפחתו משכו מהקבוצה למעלה מ-640 מיליון שקל בעשר השנים האחרונות. עסקיו של פישמן קרסו תחת חוב של 4 מיליארד שקלים והתיק המתנהל בפרשה נחשב לתיק פשיטת הרגל הגדול בתולדות מדינת ישראל.

המנהל המיוחד כתב בדוח הראשון שהגיש בעקבות מינויו, שהיקף העסקים והנכסים בקבוצת פישמן גדול מכפי שניתן היה לשער מלכתחילה, ולא ניתן עדיין לאמוד את ההיקף האמיתי של הנכסים של כ-120 החברות הכלולות בקבוצה. למרות התחייבותו של פישמן לשתף פעולה עם פעולות כינוס הנכסים ומכירתם, טוען עו"ד בנק כי הוא זוכה לשיתוף פעולה קטן, בלשון המעטה, מצד פישמן ומשפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully