וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ציבלין משיקה את צ'יק - סטודיו לאנימציה לעריכה מתקדמת

וואלה ברנז'ה

30.1.2017 / 11:10

צ'יק תתמחה באנימציה בעולמות המציאות הרבודה בתחום הפרסום והתוכן. החברה החדשה היא שותפות של ציבלין עם מנכ"ל החברה, האנימטור שגיא אלטר. בניגוד לציבלין, צ'יק לא תתמקד רק בפרסום למשפחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סרטון תדמית של חברת צ'יק/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ציבלין תקשורת צעירים משיקה מיזם חדש בשם צ'יק - סטודיו לאנימציה, לעריכה מתקדמת ולעולמות הוירטואל ו"האוגמנטד ריאליטי". צ'יק תתמחה באנימציה בעולמות המציאות הרבודה (Augmented Reality) - טכנולוגיית מחשוב המשמשת כהעתק של המציאות - בתחום הפרסום והתוכן. בין הלקוחות שכבר הצטרפו למיזם החדש נמנים אסם, עיריית אילת, דלתות פנדור, תיאטרון חיפה, פסגות, בתי קולנוע לב, רשת אימג'ינריום, המצפה התת ימי באילת ועוד.

החברה החדשה היא שותפות של ציבלין עם מנכ"ל החברה, האנימטור שגיא אלטר, בוגר המחלקה לאנימציה בבצלאל והארטדירקטור של המשרד בשנים האחרונות. להבדיל מחברת האם, ציבלין, צ'יק תיתן שירותים ללקוחות בכל המגזרים, ולא תתמקד רק בפרסום למשפחות וילדים.

דוגמא לפעילות מציאות רבודה של צ'יק התרחשה בסוף 2016 עיריית אילת חילקה לילדי העיר גלויות, וכשהילדים סרקו את הגלויה הם זכו לביקור משתי דמויות - "שושן ושחף" - כשהן מדובבות על ידי שחר צוברי. בימים אלו, החברה חתמה על חוזה להפקת סרט קולנוע אנימטיבי לילדים, אשר ישלב ביצירתו אלמנטים של מציאות רבודה.

שגיא אלטר, מנכ"ל צ'יק, מסר: "החזון שלנו הוא להוציא את התוכן האנימטיבי מתוך המסך החוצה אל המציאות וכך לצבוע מחדש את היום יום שלנו בארט, הומור ושחרור מכבלי המציאות כל מה שאנימציה נועדה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully