וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לרדיו: אילה חסון מצטרפת ל-103FM

5.2.2017 / 11:15

כחלק משיתוף הפעולה המתרחב בין התחנה לחדשות 10, חסון תשדר תוכנית שבועית בימי חמישי ב-103FM. בעבר הגישה את "הכל דיבורים" ברשת ב'. חסון מצטרפת לשאר מגישי תוכנית הבוקר של התחנה: ניסים משעל, דרור רפאל וכתב חדשות 10 ספי עובדיה

איילה חסון. רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
אילה חסון/מערכת וואלה! NEWS, רונן פדידה

אילה חסון חוזרת לרדיו: עיתונאית חדשות 10 מצטרפת ל-103FM, ותגיש תכנית שבועית בימי חמישי ב-09:00 בבוקר. זאת כחלק משיתוף הפעולה המתרחב בין התחנה למערכת חדשות 10. חסון תצטרף לשאר מגישי תוכנית הבוקר של התחנה: ניסים משעל, דרור רפאל וכתב חדשות 10 ספי עובדיה.

חסון כבר הגישה בעבר את "הכל דיבורים" ברשת ב' בימי חמישי. היא מילאה שורה של תפקידי מפתח ברשות השידור - ובהם סיקור תחומי המשפט, המשטרה והפלילים, שימשה ככתבת וכפרשנית פוליטית ומדינית, הגישה את "יומן" בערוץ הראשון ובתפקידה האחרונה כיהנה כראש חטיבת החדשות של הערוץ. לקראת סוף 2015 עברה לערוץ 10 ומאז היא מגישה את מגזין סוף השבוע "שישי עם אילה חסון".

היא אחראית בין היתר לחשיפת פרשיות בר-און חברון, פריצקי, בניזרי, ופרסום גילויים משמעותיים בפרשת הרפז. לאחרונה הכינה את התחקיר המתוקשר על נסיבות מותו של גל בק בתאונת דרכים - שהוביל לפתיחה מחודשת של תיק החקירה. חסון מסרה: "שמחה להצטרף ל-FM103 ולחזור לימי חמישי האהובים עלי ברדיו".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, אמר כי "אילה חסון היא נכס מוכח לתקשורת הישראלית ומודל לעבודה עתונאית בלתי מתפשרת. 103FM תרה אחר הקולות הבולטים והמעניינים ביותר בשיח הציבורי הישראלי, והשתלבותה של אילה בלוח השידורים שלנו הינה טבעית ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully