וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר זמן משחק, פחות רייטינג: 48.8% צפו בסופרבול

6.2.2017 / 17:30

לפי נתונים ראשונים, המשחק הדרמטי שזכה להארכה, לראשונה בתולדות הסופרבול, הוא השלישי הנצפה ביותר. המשחק ששודר אמש ברשת FOX זכה לנתח צפייה של 72 במדד נילסן. בשנה שעברה צפו כ-49% מהאמריקאים והמשחק הנצפה ביותר היה ב-2015

טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס, סופרבול 51. GettyImages
טום בריידי, אמש/GettyImages

משחק הסופרבול ה-51 ששודר אמש היה אמנם הראשון בהיסטוריה שגלש להארכה, אך זה לא בהכרח תרם לרייטינג שלו: לפי נתונים ראשונים, כ-48.8% בתי אב צפו במשחק הגדול, והוא זכה לנתח צפייה (SHAREA) של 72 במדד נילסן. כלומר כ-70% מאזרחי ארצות הברית צפו במשחק ששודר השנה ברשת FOX.

מדובר ללא ספק בנתונים מרשימים, אך קצת פחות מהמשחק של השנה שעברה ששודר ברשת CBS – כאשר אז צפו בסופרבול 49%, והוא זכה לנתח צפייה של 73 ולכ-111.9 מיליון צופים. המשחק אשתקד היה השני הנצפה ביותר, אחרי המשחק של שנת 2015 שבו צפו כ-114.5 מיליון אמריקאים. יש לציין כי כל עונת הפוטבול הנוכחית סבלה מירידה ברייטינג - כאשר המשחקים בשלב הראשון ירדו ב-9 נקודות ומשחקי הפלייאוף ירדו ב-6 נקודות.

אבל, למרות הירידה הקלה בהשוואה לשנתיים הקודמות, מדובר בחדשות טובות לרשת FOX, שרכשה את זכויות השידור השנה לסופרבול וגם לליגת הבייסבול– מה שצפוי להעלות אותה בדירוג הרייטינג השנתי. זאת לאחר שהרשת התחילה את העונה כשהיא מדורגת אחרונה מבין 4 רשתות השידור האמריקאיות.

המשחק אמש היה דרמטי במיוחד כאשר בסופו ניו אינגלנד גברה על אטלנטה (28:34). הפאלקונס הדהימו כשרשמו שלושה טאצ'דאונים ברבע השני, וברבע השלישי כבר עלו ליתרון 3:28, אבל, טום בריידי וחבריו חזרו מפיגור 25 נקודות, ובהארכה השלימו את המשימה, עם 31 נקודות רצופות ללא מענה מול הפאלקונס. עד הלילה הקאמבק הגדול בתולדות הסופרבול היה 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully