וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון, שלטון (מקומי) ומקומון: אנשי תקשורת העידו בפרשת איתמר שמעוני

8.2.2017 / 13:02

בין היתר נטען כי איש העסקים יגאל דוידי רכש ב-2014 את הבעלות במקומון 'קול אשקלון', ודאג לסיקור תומך ואוהד לראש עיריית אשקלון המואשם בקבלת שוחד. עוד נטען כי דוידי ביקש משמעוני כי ידאג לצמצם הקצאת שטחי פרסום של העירייה למקומון מתחרה

בית המשפט הותיר על כנו את הרחקת ראש עיריית אשקלון מעבודתו. יותם רונן
איתמר שמעוני/יותם רונן
"ב-29 בנובמבר 2015 רכש דוידי את הבעלות באתר 'אשקלון 10' אשר ביקר בצורה נוקבת את פעילותו של שמעוני בתור ראש עירייה ואת פעילות העירייה, בידיעה שלא מדובר בעסקה כלכלית רווחית עבורו"

לפי כתב האישום החמור נגד ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, עולה כי גם מספר אנשי תקשורת זומנו להעיד בפרשה. ראש עיריית אשקלון לשעבר מואשם בכך שעל מנת לשלם כמיליון שקל "דמי השתקה" לעובדות, שטענו כי פגע בהן מינית, הוא קיבל שוחד מאנשי עסקים בתמורה לקידום האינטרסים שלהם באשקלון. בנוסף לשמעוני, גם אחיו - עופר שמעוני – ואנשי העסקים יואל דוידי, משה פונטה ועו"ד שרון מילר מואשמים בפרשה בגין עבירות שוחד, מירמה והפרת אמונים וכן עבירות מס והלבנת הון.

בין אנשי התקשורת המקומיים שהעידו במסגרת הפרשה ניתן למצוא את יוגב אסולין, הבעלים של האתר "אשקלונים", שרון עטיה, יועץ תקשורת המקורב לשמעוני, איריס ברעם, עורכת "קול העיר" באשקלון, איילת טפירו כתבת בפורטל "קול אשקלון 10", ואושרה סגל, לשעבר דוברת עיריית אשקלון. בכתב האישום נכתב כי "דוידי רכש ב-2014 את הבעלות במקומון 'קול אשקלון', ודאג לסיקור תומך ואוהד לשמעוני". עוד נטען כי "ב-29 בנובמבר 2015 רכש דוידי את הבעלות באתר 'אשקלון 10' אשר ביקר בצורה נוקבת את פעילותו של שמעוני בתור ראש עירייה ואת פעילות העירייה, בידיעה שלא מדובר בעסקה כלכלית רווחית עבורו. מיד עם רכישת האתר השבית דוידי את פעילות האתר, בידיעתו של שמעוני".

דוידי ביקש משמעוני כי ידאג לצמצם הקצאת שטחי פרסום של העירייה למקומון "אובייקטיבי", שהתחרה במקומון "קול אשקלון". בנוסף לכך, נטען כי "במסגרת זו פעל הנאשם שמעוני מול יועץ תקשורתי של עיריית אשקלון, מול סופר ומול גורמים מקצועיים נוספים, על מנת שאלה ישפיעו על אופן החלוקה של פרסומי העירייה בין המקומונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully