וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאש הבא לאירוויזיון: הקרב בין הרשות לתאגיד הגיע לגמר "הכוכב הבא"

13.2.2017 / 13:02

מאבק איתנים שכזה עוד לא ראו בזכיינית ערוץ 2 קשת, המשדרת את גמר הקדם בשנים האחרונות במסגרת "הכוכב הבא לאירוויזיון" - מצד אחד רשות השידור העומדת בפני סגירה מוחלטת בקרוב ומהצד השני תאגיד השידור כאן. וואלה ברנז'ה עם הפרטים

הכוכב הבא. צילום מסך
הכוכב הבא/צילום מסך
גורם בקשת הסביר כי ההחלטה בנושא תתקבל בסמוך לשידור, בהתאם להכרעה המשותפת בין הרשות לתאגיד - המסוכסכים בסוגייה כאמור. ואילו ברשות השידור טוענים כי הם לא קיבלו פנייה בנושא מ"כאן בהקמה"

תחרות גמר קדם האירוויזיון ידועה ככזו הרוויה באמוציות, במאבק מלוכלך ולעתים אף נדרש בית משפט שיכריע בסוגיות הרות גורל - כמו האם אורך השיר היה בהתאם לכללים. אך מאבק איתנים שכזה עוד לא ראו בזכיינית ערוץ 2 קשת, המשדרת את התחרות בשנים האחרונות במסגרת "הכוכב הבא לאירוויזיון" - מצד אחד רשות השידור העומדת בפני סגירה מוחלטת בקרוב ומהצד השני תאגיד השידור "כאן בהקמה" שיחליף את הרשות ב-30 באפריל על פי חוק, לאחר מספר דחיות.

על פי גורמים המעורבים בשיתוף הפעולה בין הצדדים, בתאגיד הבהירו מספר פעמים לקשת עוד מתחילת העונה שהאמירה שלהם בסוף כל תוכנית - כי האירוויזיון ישודר בערוץ 1 - היא לא פחות מטעות קשה, ואילו בקשת מנגד הסבירו להם שמדובר בתוכניות מוקלטות. ואולם, לקראת הגמר הערב, המועבר בשידור ישיר, בתאגיד חזרו בבקשתם לקשת - להבהיר שהאירוויזיון ישודר בערוץ הטלוויזיה של התאגיד ולא בערוץ 1 שייסגר עד אז. ואולם לפי גורם בתאגיד - ברשות השידור סירבו לכך.

גורם בקשת הסביר כי ההחלטה בנושא תתקבל בסמוך לשידור, בהתאם להכרעה המשותפת בין הרשות לתאגיד - המסוכסכים בסוגייה כאמור. ואילו ברשות השידור טוענים כי הם לא קיבלו פנייה בנושא מ"כאן בהקמה".

מהרשות נמסר בתגובה: "במסגרת שיתוף הפעולה בין ערוץ 1 לבין קשת סוכם כי בחירת האמן שייצג את ישראל באירוויזיון יעשה על ידי קשת בתכנית 'הכוכב הבא לאירוויזיון' כי השיר שייצג את ישראל יוצג לקהל הצופים לראשונה בערוץ 1. הדבר יתרחש במהלך מרץ 2017. הדברים שייאמרו בתוכנית הגמר הם על בסיס סיכום זה. מעבר לכך, עד לרגע זה לא נתקבלה בערוץ 1 כל פנייה מצד תאגיד כאן בעניין".

לא התקבלה תגובה מקשת ומהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully