וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפורר נגד שוקן, פרק 1,042: "תוכן שיווקי עם אורבן"; שוקן: "את משקרת, התנצלי"

14.2.2017 / 15:00

שרון שפורר ומו"ל "הארץ" עמוס שוקן שוב מתכתשים בפייסבוק – כשהפעם על המוקד תוכן שיווקי של אורבן - המנהלת תביעת דיבה נגד העיתונאית - באתר TheMarker. שפורר: "מבאס לראות שעמוס שוקן לא אומר לא לכסף הזה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס שוקן ושרון שפורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון שפורר, לשעבר כתבת ב"הארץ" וב-TheMarker, ומו"ל העיתון עמוס שוקן שוב מתכתשים בפייסבוק – כשהפעם על המוקד: תוכן שיווקי של חברת אורבן נדל"ן באתר TheMarker. כזכור, החברה מנהלת תביעת דיבה נגד העיתונאית. שפורר כתבה בפוסט שפורסם אמש (שני): "כמה מבאס לראות ערוץ תוכן שיווקי חדש בדה מרקר של חברת הנדלן אורבן נדלן שהוקמה על ידי דודו דגמי ושותפו הנדלני דוד זהבי. מבאס לראות שעמוס שוקן מול הארץ לא אומר לא לכסף הזה שזורם לקבוצת הארץ. **תיקון חשוב לגבי עמוס שוקן בתגובות בדיון איתו".

בפוסט המקורי נכתב במקום התיקון: "זה גם צורם לי במיוחד כי שוקן החליט להפסיק לממן לי ייעוץ משפטי כנגד התביעה שהגישו נגדי אורבן ודגמי שקשורה בקשר ישיר לסדרת התחקירים שהכנתי עליו בעיתון הארץ, למרות שמדברת על פוסט שכתבתי על הכתבה בהארץ בפייסבוק".

עוד נכתב לפני התיקון: "היום אני מסופקת אם זה בסדר שהוא השאיר אותי ככה לבד להתמודד עם דגמי, עם הסיכון שבאיש הזה ועם הלחץ הכספי. בכל מקרה אני מאמינה ששוקן לא עשה שום שיקול מסחרי בהחלטה שלו אז כי למרות שיש לי ביקורת חריפה על מו"ל הארץ אני עדיין מאמינה שהוא אחד המו"לים ההגונים בישראל. ובכל זאת אינני יכולה להתעלם מהמחשבה שמעניין כמה כסף אורבן כבר הזרימה להארץ בשנים האחרונות ואיך זה ביחס לכך שהיא תובעת אותי על כ-1.7 מיליון שקל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט לאחר התיקון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקן: "מציע שתתקני את השקר שכתבת עלי מהר"

"יש מנהל סחר לדיגיטל שאחראי למכירת הפרסום בדיגיטל. כשעשה את ההסכם עם אורבן לא היה מודע לכל הסיפור שמאחורי החברה. כאשר יסתיים ההסכם לא נחדש אותו"

לכן, לאחר פרסום הפוסט – וטרם תיקונו על ידה - שוקן הגיב לשפורר וכתב: "שרון, אני מציע שתעברי מחדש על ההתכתבות שלנו מדצמבר 2014 ותתקני את השקר שכתבת עלי, ומה שיותר מהר, יותר טוב". בנוגע לפרסום של חברת אורבן טען כי "יש מנהל סחר לדיגיטל שאחראי למכירת הפרסום בדיגיטל. כשעשה את ההסכם עם אורבן לא היה מודע לכל הסיפור שמאחורי החברה. כאשר יסתיים ההסכם לא נחדש אותו". בנוסף, שוקן כתב בתגובות כי: "איש לא פיטר אותה מהארץ. היא קיבלה הצעה מערוץ 10 ועברה אליו".

שפורר השיבה לשוקן: "אגב גם הדרך שבה את מציג את הדברים כאילו אני משקרת ושאלך לבדוק ואתקן היא מרתיחה. כי מעולם לא שיקרתי בשום ענין. אז תגיד לי תתקני כי ככה וככה. אבל הניסיון שלך כל פעם מחדש להציג אותי כשקרנית הוא מדהים. על מה. מתי שיקרתי בדיוק. תן דוגמאות". שוקן טען כי "עכשיו שיקרת שקר שני. "הניסיון שלך כל פעם מחדש להציג אותי כשקרנית". מתי היה הניסיון הקודם? או שלא היה בכלל?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט לפני התיקון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפורר על שוקן: "המו"ל הכי חופשי; חוששת שנכנע ללחצים"

"רבים מעירים לי על החזית מול שוקן בפייסבוק. אולי היא באמת מיותרת. גם לי וגם לו. עמוס הוא באמת המול הכי חופשי בישראל. זה ברור גם לי. אני פשוט חושבת שיש דברים שראוי לבקר אותו בעניינם. ואני כן חוששת מכך שהוא נכנע בשנים האחרונות ללחצים מסוימים"

לאחר בדיקה של שפורר היא פרסמה תיקון בתגובות, וכתבה: "תיקון חשוב לגבי עמוס שוקן ומה שכתבתי עליו מקודם על כך שהתנער מההגנה עליי. הוא צדק בדרישת התיקון שלו לפוסט הזה. עשיתי לו עוול. הוא כתב לי בעבר שהוא לא מתנער מההגנה עליי. אני חושבת שהוא בפועל התנער (ואני יכולה להסביר עצמי אבל זה באמת מלאה וכבר מיותר) אבל ייתכן ופרשתי את הדברים אחרת ממה שהוא התכוון אליהם.

עוד כתבה: "הנה מה שכתב לי במייל ב-2014: "למרות שפעלת בניגוד להנחיה המפורשת שלי, וחיבלת בהגנה, והייתי צריך להתנער מן ההגנה עליך, שמלכתחילה לא הייתי מחויב לקחת על העיתון, אמרתי לך שאיני מתנער מן ההגנה עליך, אלא שבניגוד להגנה של ליבליך מוזר או ליאונד, שאצלם אני יודע את המסגרת וסומך עליהם, את שיעור ההשתתפות של העיתון בהגנה עליך באמצעות עורך דין אחר אוכל לקבוע רק אחרי שאדע מה סיכמת איתו.

לסיכום, שפורר טענה כי "רבים מעירים לי על החזית מול שוקן בפייסבוק. אולי היא באמת מיותרת. גם לי וגם לו. עמוס הוא באמת המול הכי חופשי בישראל. זה ברור גם לי. אני פשוט חושבת שיש דברים שראוי לבקר אותו בעניינם. ואני כן חוששת מכך שהוא נכנע בשנים האחרונות ללחצים מסוימים".

זוהי לא הפעם הראשונה שהשניים רבים בפייסבוק: שפורר מתחה ביקורת על האוליגרך ליאונד נבזלין, מבעלי "הארץ", ולאחר תגובתו של שוקן הסירה את הפוסט. לאחר מכן השניים ניהלו ויכוח סוער לאחר ששוקן הגיב לפוסט של שפורר, בו היא מתחה ביקורת על יועץ התקשורת זמיר דחבש, לאחר שנשכר עד ידי איגוד הבנקים בעקבות מאבק פעילי "באים לבנקאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully