וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית הטלוויזיה החדשה בתאגיד: ליסה שילוח-עוזרד

14.2.2017 / 17:35

שילוח-עוזרד, המשמשת כמנכ"לית ובעלי "יולי אוגוסט הפקות", תחליף בתפקיד את דינה לניר, שפרשה לאחרונה מהתאגיד. בעבר הייתה מנכ"לית ערוץ הבידור הישראלי ושימשה כמפיקה הראשית של זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה שילוח-עוזרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליסה שילוח-עוזרד מונתה לסמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד השידור כאן. שילוח-עוזרד משמשת כמנכ"לית חברת "יולי אוגוסט הפקות". מועצת התאגיד אישרה את מינויה של שילוח -עוזרד לאחר שנבחרה על ידי וועדת איתור בראשות המנכ"ל אלדד קובלנץ. היא צפויה להיכנס לתפקידה בימים הקרובים.

היא תחליף בתפקיד את דינה לניר - המשמשת כמנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית. לניר פרשה לאחרונה מהתאגיד לאחר שוועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד.

שילוח-עוזרד היא ממייסדי ובעלי חברת ההפקות "יולי אוגוסט". בעבר הייתה מנכ"לית ערוץ הבידור הישראלי בתקופת הקמתו, שימשה כמפיקה הראשית של זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד, כמנהלת מחלקת פיתוח התוכניות של חברת JCS וכמפיקה הראשית של חברת הכבלים תבל.

קובלנץ מסר: "ליסה אשת מקצוע מעולה, מהמובילות בתחום ואני בטוח שהניסיון העצום שלה בשוק הפרטי יבוא לידי ביטוי בהקמת שידור ציבורי אינטליגנטי, אלגנטי ומושך".

שילוח-עוזרד אמרה: "אני נרגשת מההזדמנות הנדירה, שעומדת בפנינו לאפיין גוף שידור ציבורי חדש, רלוונטי, נגיש ואיכותי. מדובר במשימה מורכבת שתיקח זמן, אבל אני משוכנעת שנצליח לגבש לוח שידורים ייחודי ולבסס מחדש את המקום הראוי לשידור הציבורי. אני מודה לאלדד קובלנץ ולחברי הוועדה על האמון שנתנו בי כשבחרו בי לתפקיד".

לניר מסרה: "אני מברכת על הבחירה המצוינת ומפקידה בידי ליסה חטיבת טלוויזיה איכותית שנבנתה היטב, למרות הלחצים ואי הוודאות מסביב. הבחירה בליסה ממשיכה את המומנטום החיובי בדגש על יצירה מקומית, למען הציבור הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully