וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ג'ורג' אבני ורעות נגר

וואלה ברנז'ה

16.2.2017 / 12:02

בהגדרה הם עורכים, שותפים ומיייסדים, אבל אצלם בוודג' כולם עושים הכל. ומה עם המתחרים? "אין עוד אתר חדשותי עצמאי שמקדיש את עצמו לענייני הקהילה הגאה"

ג'ורג' אבני ורעות נגר. באדיבות המצולמים
ג'ורג' אבני ורעות נגר/באדיבות המצולמים

(צילום: באדיבות המצולמים)

גיל: ג'ורג' - 40, רעות - 33

מה בעצם אני עושה: ג'ורג' - בהגדרה אני עורך את אתר wdg.co.il, אבל אצלנו בוודג' כולם עושים הכל, אז גם אני. חלוקת התפקידים והפרויקטים שלנו מוגדרת לפי מידת ההתלהבות והתשוקה שיש לכל אחד לגבי הפרויקט, ככה שכל אחד עושה מה שהוא אוהב ומה שהוא טוב בו, ולפעמים גם סתם מה שצריך.

רעות: אכן כמו שג'ורג' אמר – כולנו עושות הכול, בעיקר הכי מרגש אותי זה לתת קול לסיפורים שלא תמיד מצליחים להישמע, אבל כשהם כן נשמעים – זה מדהים וזה נפלא וזה מחזק אותנו.

השכלה: ג'ורג' - רוב ההשכלה האקדמית שלי היא בתחומים אחרים – תואר במשפטים, פרסום וקופירייטינג. את ההשכלה העיתונאית שלי רכשתי בעיקר מהעבודה בתחום.

רעות: לי תואר בכימיה תרופתית מאוניברסיטת בר אילן ולמדתי גם קופירייטינג. באה מעולם הפרסום והמדיה החברתית.

תפקידים קודמים: ג'ורג' - כתב במאקו, מנהל קריאייטיב בטינק וקופירייטר בפרומרקט.

רעות: כתבת במאקו גאווה, עורכת תוכן בעמותת ישראל חופשית.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: ג'ורג' - תעשייה זו מילה גדולה. הצעדים הראשונים שלי בתעשייה התחילו במשרדי פרסום, אבל החיבור ביני לבין התקשורת התאפשר בזכות רועי יולדוס, מקים ערוץ מאקו גאווה, שלקח אותי תחת חסותו והפך אותי לכתב המוביל של הערוץ במשך כשלוש שנים.

רעות: אתן את הקרדיט ליונתן למזה, עורך מאקו גאווה לשעבר וכמובן לשותף המושלם – ג'ורג' אבני.

איפה את/ה בעוד 5 שנים: ג'ורג' - זו שאלה שמותר לחלום בה, נכון? אז בשאיפה מנהל את מערכת אתר וודג', שכוללת כתבים, עורכים, מחלקת וידאו ודסק חו"ל, ומשלם משכורות יפות וראויות לכל האנשים המדהימים שעובדים אתנו היום בהתנדבות מלאה.

רעות: משנים את המציאות בישראל ויוצרים קהילה פוליטית ואקטיביסטית שמקבלת את הזכויות שלה וחיה בשוויון זכויות בישראל.

מה אוכל/ת לצהריים: ג'ורג' - כוס קפה. בדיוק כמו בארוחת הבוקר וארוחת הערב.

רעות: פיצה עם תירס.

פרגנ/י למתחרים: ג'ורג' - אין לנו באמת מתחרים, כי אין עוד אתר חדשותי עצמאי שמקדיש את עצמו לענייני הקהילה הגאה. אבל בהחלט מפרגן לאתרים הגדולים שמשתדלים לעסוק בקהילה בצורה אובייקטיבית ומכבדת.

רעות: זוכרת תמיד שהמטרה היא משותפת – חופש המידע -> ידע זה כוח -> כוח לא/נשים. לא משנה איפה הדברים יעלו – חשוב לאוורר את המערכות בהן אנו חיים ע"י הפצת המידע שיש בידנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אתר WDG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully