וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקה פנימית זה כאן: אנשי הרשות vs הגל"צניקים

19.2.2017 / 15:31

כאילו לא מספיקה המלחמה עם רשות השידור, גם בתוך התאגיד מתחולל קרב המאיים על השקט התעשייתי של "כאן בהקמה". על הפרק: אנשי רשות השידור בתאגיד ש"חשים סוג ב'", וסדנת הכנת כתבות לטלוויזיה שנקטעה בעודה באיבה

גלי צה"ל, גל"צ. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל, גל"צ/נמרוד סונדרס
"יש הרבה מאוד אנשים מערוץ 1 שמחכים בקוצר רוח ליום התחילה – כאשר 400 אנשי רשות ינחתו להם על הראש שם ואז הם ירגישו הרבה יותר בנוח"

כאילו לא מספיקה המלחמה בין רשות השידור לתאגיד השידור, גם בתוך התאגיד מתחוללת מלחמה פנימית המאיימת על השקט התעשייתי של "כאן בהקמה", שנמצא בעיצומו של מבצע ההיערכות לקראת העלייה לאוויר ב-30 באפריל. הטענות החדשות מגיעות מאנשי הרשות שדווקא התקבלו לתאגיד - אך משיחות עם וואלה ברנז'ה עולה כי הם "חשים מהגל"צניקים התנשאות".

כתב בתאגיד אמר לוואלה ברנז'ה כי "הרבה אנשים שמגיעים מערוץ 1 מרגישים שלא סופרים אותם שם. שמזלזלים בהם, מתנשאים מעליהם - הם מרגישים שהם סוג ב' שם". הגורם אף הוסיף כי "יש הרבה מאוד אנשים מערוץ 1 שמחכים בקוצר רוח ליום התחילה – כאשר 400 אנשי רשות ינחתו להם על הראש שם ואז הם ירגישו הרבה יותר בנוח".

המאבק הגיע לשיא לפני כחודש כאשר כ-6 עובדים מחטיבת הרדיו ומהפרינט של התאגיד השתתפו בהדרכות של סדנת הכנת כתבות לטלוויזיה על ידי עמית הורסקי, המתמחה בהדרכות דומות בתחום סיקור הספורט בשנים האחרונות, והגיע גם לתאגיד מהרשות. לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שתי הדרכות בלבד הסדנה נקטעה על ידי הנהלת התאגיד, זאת למרות שלפי התכנון המקורי היו אמורים להיות תדרוכים לעוד עשרות עובדי "כאן בהקמה". הסיבה המרכזית לביטול הייתה חוסר שביעות רצון מהקורס מצד חלק מהמשתתפים בו – בעיקר אנשי גל"צ. על פי גורם המעורה בפרטים, התחושה שהעניקו הגל"צניקים היא ש"הם יודעים הכל ואין מה לחדש עבורם".

אתמול אמר ממלא מקום שר התקשורת צחי הנגבי בראיון ל"פגוש את העיתונות" כי "האגרה בוטלה על פי חוק והרשות השתקמה ומנהלת את שידוריה בחצי מכוח האדם. הרבה הלכו הביתה רק חלק לתאגיד. המגעים בין נתניהו לאוצר אמורים למצוא פתרון לשיקום רשות השידור תוך כדי מציאת פתרון לבעיה שתיווצר בתאגיד. צריך שידור ציבורי. אם זה תאגיד או רשות זה לא עניין אידיאולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully