וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון כהן התלוננה במשטרה: "הפיצו פרטיי ברשימות נערות ליווי"

19.2.2017 / 19:25

מגישת "הכל כלול" של ערוץ 10 סיון כהן התלוננה במשטרה לאחר שהוצפה בתכנים בעלי אופי מיני בוואצאפ, בהודעות זימה ובעשרות שיחות טלפון. החשד: מושא תחקיר הפיץ הפרטים כנקמה

סיון כהן. ניר פקין
סיון כהן/ניר פקין

מגישת התוכנית "הכל כלול" של ערוץ 10 סיון כהן הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרת מרחב ירקון בתל אביב לאחר שהוצפה בתכנים בעלי אופי מיני בוואצאפ, בהודעות זימה ובעשרות שיחות טלפון. על פי החשד, גורם עליו נעשה בשבועות האחרונים תחקיר מקיף בתכנית "הכל כלול", הפיץ את תמונותיה ומספר הטלפון של כהן באתרי ליווי וקבוצות וואצאפ כנקמה.

המשטרה חוקרת את התלונה וכהן אמרה היום כי היא משוכנעת שהאשם יייתפס במהרה.

בנובמבר 2016 זכתה כהן בפרס פרימור של הרשות השנייה, על תחקיר "עוקץ הקשישים" אשר תאר תופעת סחר במאגרי דאטה של קשישים אשר עוברים לנציגי מכירות שמסבכים אותם בהוצאות תוך מצג שווא והטעיה. במסגרת התחקיר והמעקב הוגשה תלונה למשטרה ותוקנה הפרצה בחוק שאפשרה את הישנות המקרים במסגרת חוק שזכה לכינוי 'חוק עוקץ הקשישים'".

כהן עובדת בערוץ 10 בעשור האחרון כאשר בשנים האחרונות היא מגישה את תוכנית הצרכנות "הכל כלול". המקרה המתוקשר ביותר בו הייתה מעורבת התרחש ב-2012 כאשר הושעתה מעבודתה בחדשות 10 בעקבות אייטם שהתברר בדיעבד כשקרי, והתגלה כאגדה אורבנית. הדיווח כלל ניסיון חטיפה לכאורה של ילדה ישראלית בת 9 במהלך ביקורה בפארק השעשועים המפורסם - דיסניוורלד. במהלך המהדורה התנצלו בחדשות 10 על הדיווח השגוי.

בערוץ אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully