וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנתניהו לתאומים: גילי מאי מונה למנכ"ל IM

וואלה ברנז'ה

21.2.2017 / 12:59

גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM, חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם BBDO. בשנים האחרונות שימש כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ. מאי יחליף בתפקידו את אסף אזולאי, שמונה לראש מטה השיווק בבנק הפועלים, ויסיים את תפקידו לאחר 6 שנים בגיתם

גילי מאי. יוסי צבקר, מערכת וואלה! NEWS
גילי מאי/מערכת וואלה! NEWS, יוסי צבקר

גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM, חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם BBDO. מאי יחליף בתפקידו את אסף אזולאי, שמונה לראש מטה השיווק בבנק הפועלים, ויסיים את תפקידו לאחר 6 שנים בגיתם. BBDO IM הוקמה ע"י יו"ר החברה משה תאומים והיא מספקת ייעוץ אסטרטגי לחברות וארגונים בארץ ובחו"ל.

מאי (34) מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר. כראש מטה, מאי הוביל החלטות ממשלה, תהליכים כלכליים אסטרטגיים רבים והיה שותף לקידום התכנית הכלכלית ותקציב המדינה. במסגרת תפקידו ניהל מאי את העבודה מול שרי ומשרדי הממשלה, חברות ישראליות ובינ"ל וכן הוביל מהלכים בינ"ל לקידום ישראל בתחום הכלכלה.

בעברו כיהן מאי כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה ומרכז ועדת המזון הממשלתית ("ועדת קדמי"), ובין היתר היה חבר הצוות להקמת מרכזי מו"פ פיננסים בישראל. בנוסף, כיהן מאי בתפקיד יועצו הפרלמנטרי של ח"כ נחמן שי ושל ח"כ נדיה חילו ז"ל. מאי בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה בהתמחות במימון וניהול סיכונים.

עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם: "גילי מביא עמו את הידע, הניסיון והכישרון כדי לעמוד בראש חברת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל. אני בטוח שהניסיון שצבר בעבודתו לצד מנהיגי הכלכלה הישראלית והבינ"ל, בשילוב עם הבנת המורכבות של חברות וארגונים בעולם החדש, יביאו את IM לגבהים חדשים נוספים. לצד צוות עובדים מיומן ומנוסה שבראשם יו"ר החברה, משה תאומים, אין לי ספק כי IM תמשיך להוביל בתחום הייעוץ האסטרטגי ואני מברך את גילי על הצטרפותו למשפחת גיתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully