וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני שהעונה החדשה עלתה: "בייבי בום" יוצאת לעונה נוספת

26.2.2017 / 13:32

העונה הרביעית של "בייבי בום" תעלה לאוויר ביום רביעי הקרוב ולוואלה ברנז'ה נודע כי בערוץ 10 כבר החליטו לצלם עונה נוספת לסדרת הדוקו-ריאליטי של גיל הפקות. העונה הבאה תצולם בבלינסון בחודשים מאי ויוני

בייבי בום. אוהד רומנו, מערכת וואלה! NEWS
"בייבי בום"/מערכת וואלה! NEWS, אוהד רומנו

בערוץ 10 הזמינו עונה נוספת לבייבי בום", טרם השקת העונה הרביעית, כך נודע לוואלה ברנז'ה. ביום רביעי הקרוב תעלה העונה הרביעית של סדרת הדוקו-ריאליטי של ערוץ 10 ו"גיל הפקות", ובערוץ החליטו לצלם עונה חדשה לסדרה שכבר זכתה לנתוני רייטינג גבוהים. בית החולים שנבחר לעונה החמישית הוא "בלינסון" ובימים אלה החל הליך הליהוק. העונה החדשה של "בייבי בום" צפויה להצטלם בחודשים מאי-יוני.

העונה הרביעית של "בייבי בום" תציג 17 זוגות חדשים, וביניהם: סיפור אהבה בין סוהרת לבין אסירה שנפגשו בכלא, אחיות שיולדות יחד, אלמן בן 40, מיילדת שמגיעה לבית החולים פעמים רבות ומתבשרת בכל פעם שטרם הגיע הזמן ללידה ועוד. העונה צולמה במחלקת היולדות במרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא.

יום רביעי החדש בערוץ 10 יכלול גם את תוכנית המערכונים החדשה של ליטל שוורץ "שוורץ" ואחריה "היום שהיה" עם גיא זהר במהדורה חדשה ומורחבת, לאחר ירידתה מהמסך של "לילה כלכלי" כעבור 8 שנים. זהר ימשיך לסכם את "היום שהיה", כאשר מעתה התוכנית תכלול פרק כלכלי נרחב, והרחבה של הרצועה הסאטירית "המועדון".

ליטל שוורץ. אוהד רומנו, מערכת וואלה! NEWS
ליטל שוורץ/מערכת וואלה! NEWS, אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully