וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל, אבל במשרד פרסום: בחדשות 10 דיווחו על "מקורב לבנט" - והתבססו על קמפיין פארודי

26.2.2017 / 23:20

הכתב הפוליטי של חדשות 10 פרסם אייטם שפתח את המהדורה, לפיו פעיל ב"בית היהודי" בשם דורון ביינהורן הינו בנו של מחבר הדו"ח על "צוק איתן" - ומקורב לבנט. אלא שבפועל, מדובר בקמפיין פארודי שביצע משרד פרסום. חדשות 10: "ביינהורן פעיל בולט במפלגה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתיחה פנימית במשרד פרסום הפכה הלילה (ראשון) לחלק מכתבה שפתחה את המהדורה המרכזית של חדשות 10, כאשר הכתב הפוליטי ספי עובדיה פרסם אייטם על דורון ביינהורן, וטען כי בנו של מחבר הדו"ח על מבצע "צוק איתן" הוא ה"איש של בנט" ופעיל פוליטי בולט ב"הבית היהודי".

אמנם בחדשות 10 טוענים בתוקף כי אכן מדובר בפעיל פוליטי במפלגה, ואולם לא ניתן להתעלם מהעובדה שלאחר פרסום הכתבה מתברר כי חלק מהותי ממה שהוצג באייטם הינו זיוף. כך למשל, לאחר הכתבה צייצו מספר גורמים כי הדבר אינו מדוייק: ג'רמי סלטן, פעיל פוליטי במפלגת "הבית היהודי" טען כי "ביינהורן לא התמודד נגדי לראשות פורום הצעירים של הבית היהודי. חבל שלא בדקת בגוגל לפני שפירסמת משהו בדף הראשי שלך". בנוסף לכך, איש היח"צ יובל מורגנשטרן צייץ: "ספי, אתה מודע לכך שהבאנר ששמת במהלך האייטם חלק מהפארודיה שעשו על הבנאדם?".

מייסד הארגון "האמת שלי", אביחי שורשן, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי: "הסיפור הזה פשוט אדיר. אין מילים אחרות.לפני בחירות 2015, החבר'ה של דורון ביינהורן צחקו עליו קצת ופרסמו אוסף ממים שלכאורה מריצים אותו לבית היהודי. הכל סבבה וצחוקים עד שערוץ 10 היום פתחו עם זה את המהדורה ש"כותב דוח צוק איתן הוא אביו של מקורב לבנט". זה אין לתאר זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורם באחד מכלי התקשורת אף הוסיף כי "הדבר היחיד שיותר גרוע מחיסול בזוי זה נסיון כושל לחיסול בזוי. גם בלי קשר לטעות, מדובר באייטם בושה למקצוע. חיטוט בפייסבוקים של בנים של זה דבר עלוב".

לאחר שהטוויטר התמלא בתגובות שליגלגו על הכתבה, עובדיה צייץ כי: "לכל הטרולים שמתעסקים בשאלה האם ביינהורן התמודד על פורום הצעירים של "הבית היהודי", ובכן הוא לא אבל זה לא רלוונטי והוא פעיל פוליטי במפלגה".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "דורון ביינהורן הוא פעיל בולט בבית היהודי. שיבוצו ברשימה ופעילותו האינטנסיבית ברשת לרבות ההגדרה של צעירי הבית היהודי עצמם כי מדובר בפעיל "מהבולטים בצעירי המפלגה" מעידים על העניין. בניגוד לפרסום בינהורן לא התמודד על תפקיד יו"ר צעירי המפלגה - ובכוונתנו להבהיר זאת בשידור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully