וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מביאה לישראל את ערוץ VICELAND

1.3.2017 / 17:38

הערוץ, בניהולו של הבמאי ספייק ג'ונז, משדר תכנים מקוריים, חדשות, דוקו וריאליטי המותאמים לדור הדיגיטלי. קבוצת המדיה VICE גם תפיק תוכן ביחד עם פרטנר - לקראת השקת שידורי הטלוויזיה שלה בחודשים הקרובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת המדיה VICE, המתמחה בתוכן דיגיטלי לצעירים, הודיעה היום (רביעי) על שיתוף פעולה חדש עם פרטנר ישראל. המהלך יכלול השקת ערוץ VICELAND בטלוויזיה של פרטנר ישראל, והקבוצה גם תפיק תוכן ביחד עם פרטנר - שנמצאת בשלבים מתקדמים לקראת השקת שידורי הטלוויזיה שלה. כחלק מההיערכות למהלך, פרטנר כבר הודיעה על הסכם לשידור ערוץ הגיימרים GINX. בנוסף, החברה הצהירה כי פלטפורמת הטלוויזיה שלה תתבסס על אנדרואיד TV.

ערוץ VICELAND הושק לפני כשנה בצפון אמריקה והתרחב לאנגליה, צרפת, בלגיה והולנד. מנהל הערוץ הוא הבמאי המפורסם ספייק ג'ונז, והערוץ משדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, לייף-סטייל וריאליטי - המותאמים לדור הדיגיטלי. בין בעלי המניות בחברה ניתן למצוא את החברות Walt Disney (באמצעות A&E Networks) ו-20th Century Fox . בנוסף, ל-VICE יש הפקות משותפות עם MTV, ESPN, SKY, ורצועת שידור יומית ברשת HBO.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "קבוצת VICE הצליחה בפיצוח תוכן המותאם לדור המילניאלס, ואנו גאים בבחירה שלהם לחבור אלינו לקראת כניסתנו לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. ערוצים כמו VICELAND, ערוץ הגיימרים GINX שגם אותו פרטנר השיקה לראשונה בישראל, ותכנים נוספים שפרטנר תציע על גבי פלטפורמת אנדרואיד TV, ייתנו מענה איכותי וחדשני לצופי הטלוויזיה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully