וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלת מסתובבת: מדוע הוחרגה החינוכית מהסכם ניגוד העניינים של סמנכ"ל הטלוויזיה בתאגיד?

6.3.2017 / 11:48

לוואלה ברנז'ה נודע כי כרגע אין כוונה להחתים את סמנכ"ל הטלוויזיה ליסה שילוח-עוזרד, מבעלי "יולי אוגוסט הפקות", על הסדר לניגוד עניינים בכל הנוגע לטלוויזיה החינוכית - למרות שזו נמצאת אף היא תחת ניהולו של מנכ"ל התאגיד קובלנץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר תאגיד השידור הודיע על מינוייה של ליסה שילוח-עוזרד לתפקיד סמנכ"לית הטלוויזיה ב"כאן בהקמה" במקומה של דינה לניר, הובהר כי היא תחתום על מסמך המונע ממנה לדון בכל הצעה שתוגש על ידי החברה - זאת בשל היותה אחת מבעלי חברת ההפקות יולי אוגוסט והמנכ"לית, והעובדה שבעלה, יוסי עוזרד, עדיין מנהל את החברה. ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי כרגע אין כוונה להחתים אותה על הסדר לניגוד עניינים בכל הנוגע לטלוויזיה החינוכית - הנמצאת אף היא תחת ניהולו של מנכ"ל התאגיד.

כזכור, חברת יולי אוגוסט הפיקה בשנה שעברה לחינוכית, הנמצאת גם היא תחת ניהולו של אלדד קובלנץ - המשמש במקביל גם כמנהלה של שילוח-עוזרד בתאגיד - תוכניות בהיקף של כ-15 מיליון שקל. אך למרות העובדה שהיא עדיין קשורה באופן עקיף לחברת ההפקות, והכובע הכפול של קובלנץ כמנכ"ל של שתי החברות - בתאגיד טוענים כי אין סיבה שהיא תצטרך לחתום על הסדר ניגוד עניינים, בניגוד כאמור למקרה של התאגיד.

שילוח-עוזרד מונתה לסמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד לפני כחודש. היא החליפה בתפקיד את לניר - המשמשת כמנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית - שפרשה לאחרונה מהתאגיד לאחר שוועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד.

מ"כאן בהקמה" נמסר בתגובה: "ליסה שילוח-עוזרד היא סמנכ"ל הטלוויזיה של תאגיד השידור הישראלי, ואין לה כל השפעה על קבלת החלטות בחינוכית בכלל ובטלוויזיה בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully