וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד העורך: בצלאל סמוטריץ'

8.3.2017 / 15:06

לא רק וואלה ברנז'ה: בגיליון מוצש הקרוב של "מקור ראשון" החליטו לחגוג את פורים בתחפושת עורך-אורח. בתפקיד משלוח המנות: איש חדשות 2 אמנון אברמוביץ'. התובנה: "כמו בכנסת, גם בעיתון לא כל מה שרוצים מצליחים לעשות". קבלו הצצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיליון מוצש של "מקור ראשון" החליטו לחגוג את פורים בפרויקט מיוחד, במסגרתו ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ישמש כעורך המוסף.

במסגרת התפקיד ראיין סמוטריץ' את עיתונאי חדשות 2 אמנון אברמוביץ'. על הפרק: האתרוג המפורסם ("לא אני איתרגתי את שרון אלא מערכת האכיפה ובית המשפט העליון"), נתניהו ("אם יוגש נגדו כתב אישום הוא ייאלץ להתפטר"), ועבודתו ("משום שאני בתפקיד כפול ככתב וכפרשן - נוצרת בעיה").

"זה לא ממש נראה שאתה מקבל את עיתונאי הימין. ב–2005 כתבת עליהם שהם אינם עיתונאים מקצועיים אלא שגרירי עמדה", אמר סמוטריץ', ואברמוביץ' השיב: "מאז השתנה המצב. היום רבים מהם בעלי מלאכה משובחים. את עמית סגל הגדרתי כעיתונאי מספר אחת של ערוץ 2, הגדרה שקוממה עליי לא מעט עמיתים".

בדבר העורך כתב סמוטריץ' לקוראים: "פרוש בשיא - זו המחשבה הראשונה לי שעברה לי בראש כשקיבלתי את ההצעה לערוך את גיליון מוצש שמונח לפניכם. האמת, ראיתי בזה מחמאה. עוד לא שנתיים בפוליטיקה וכבר מציעים לי קידום, ועוד לאן. אז החלטתי לנסות, וכך מצאתי את עצמי בבוקרו של יום בהיר בישיבת מערכת במשרדי העיתון". והוסיף "יש הרבה דברים דומים בין מקצוע העיתונות לפוליטיקה. כך למשל, לא לקח לי הרבה זמן כדי להבין שגם בעיתון, כמו בפוליטיקה, התואר בדרך כלל לא כולל סמכות. יש לך תואר מכובד ואתה יושב בראש השולחן, אבל את ההחלטות מקבלים אנשים אחרים".

"בממשלה אלו היועצים המשפטיים, בעיתון אלה בעיקר המפיקה, סגנית העורך, המעצב ועוד שורה של אנשים טובים שמנהלים את העיתון גם אם הם מקפידים לפנות אליך בתואר המכובד "העורך" בראשיתה של כל שיחה. כמו בכנסת, גם בעיתון לא כל מה שרוצים מצליחים לעשות. הרבה רעיונות ורצונות טובים לא קרמו עור וגידים, שיהיה למה לשאוף בהמשך. שעה לאחר צאת השבת, לפי שעון רבנו תם כמובן, ייפתחו פריימריז פתוחים שיקבעו איפה אתם רוצים אותי פחות - בעיתון או בכנסת. כדמוקרט אני כמובן מתחייב לכבד כל תוצאה, לא מבטיח לפעול על פיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully