וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורמט: כנס החדשנות של קשת. הלוקיישן: י-ם. חזרנו כדי לספר

8.3.2017 / 17:33

בכירי התעשייה העולמית והמקומית נהרו השבוע לירושלים לכנס INTV של קשת. גם וואלה ברנז'ה שמה פעמיה לבירה כדי לברר מהו סוד ההצלחה של ישראל בשנים האחרונות, איזו עוד מדינה בדרך לרכוש את "הכוכב הבא" וכיצד מתמודדים עם עידן ה"פייק ניוז"

צלמים זמניים מורשים

אתמול (שלישי) הסתיים כנס INTV של קשת, שהביא לירושלים את ראשי תעשיית הטלוויזיה המקומית, כמו גם נציגים בכירים מהתעשייה העולמית. בכנס השתתפו בין היתר נשיא CNN ג'ף צוקר, מנכ"ל CHANNEL 4 הבריטי דיוויד אברהם, נשיאת חטיבת הבידור של NBC ג'ניפר סאלקי, לצד יוצרים ומפיקים מהארץ ומהעולם בהם התסריטאי והמפיק הווארד גורדון (הומלנד, 24), יוצר ומפיק הסדרה The Night Manager וכוכב הסדרה יו לורי.

בראיון שערכה מגישת חדשות 2 יונית לוי עם צוקר, היא ציינה כי "טראמפ קורא למדיה אויב העם, זו הצהרה מסוכנת?", ולכך השיב צוקר "כן, זו הצהרה מסוכנת ומצערת. אני חושב שהמפתח לנו הוא לא להיות מאוימים על ידי זה. אני חושב שזו האחריות של המדיה וזה מה שנעשה ונמשיך לעשות. זו הצהרה מאוד מצערת וזה מסוכן". צוקר הוסיף כי "תמיד דאגתי לביטחונם של עיתונאיי מחוץ לארצות הברית, לא חשבתי שאדאג לביטחונם גם בתוך ארה"ב; וזה משהו שהם לא מבינים - למילים יש תוצאות ואנו דואגים מזה".

כנס קשת. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
כנס INTV/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

בפאנל שעסק באמון הציבור בעיתונות, דיברה אילנה דיין מ"עובדה" על התחקיר שעסק בלשכת ראש הממשלה נתניהו - ובתגובה הידועה לשמצה. דיין אמרה "האם עובדות משנות? נשיא ארה"ב מצייץ שקרים מתוך אינסטינקט, ממציא עובדות שלא היו, מספר לשבדים על פיגוע שלא היה. אבל הבעיה היא לא שמנהיגים משקרים, הם תמיד שיקרו ועשו ספינים, והם ימשיכו לעשות את זה. הם גם תמיד יאמרו שדבריהם הוצאו מהקשרם".

עוד אמרה, "ערכנו תחקיר על הנעשה בלשכת רה"מ ועל אנשי רוה"מ, גם אשת רה"מ ושיגרנו מכתב עם 34 שאלות - בתשובה קיבלנו 4 עמודים שאין בהם תשובה אחת עניינית לשאלות, רק כתב אישום אחד ארוך שנוגע כולו אליי באופן אישי. ארבעה עמודים שבהם הדבר היחיד המדויק הוא שמי, ושם המשפחה שלי. איפה החלק המדאיג? שמבחינתם תחקיר כזה הוא עוד הזדמנות לסמן כל כתב חוקר כאויב, כל ערוץ תקשורת כבעל אג'נדה, וכל עיתונאי כשמאל קיצוני. בקיצור, תחקיר כזה הוא מבחינתם נכס, ולא מטרד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כנס קשת. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
קארי אנטוליס והווארד גורדון/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

יו"ר ומנכ"ל מקאן העולמית, האריס דיימונד, אמר בראיון שערך לו איתן אבריאל, עורך מגזין דה מרקר, כי "טלוויזיה היא עדיין בעלת ערך רב עבורנו והיא מגיעה לקהל גדול. אני חושב שהפרינט עדיין יהיה קיים גם בעתיד, יש לאחרונה חזרה לפלטפורמות המסורתיות, אנשים חוזרים לשם ואני מקווה שזה ימשיך. כמובן שנראה עוד כסף מנתח הפרסום שמגיע לדיגיטל, אבל אני מאמין שהטלוויזיה תמשיך להיות בעלת חלק משמעותי מזה".

קארי אנטוליס, מנהל מחלקת הסדרות ב-HBO, דיבר בפאנל על הרגלי הצפייה בקרב קהל צעיר ואמר כי "השוק כיום הוא כזה שצריך לעשות דברים שמרגישים נכונים, רלוונטיים וכיפיים, מאשר לחשוב על מה בהכרח יגיע לצעירים". גורדון אמר בפאנל כי "אנחנו צריכים לוודא שסיפור טוב יגיע לקהל. הילד שלי בן 12 רואה X files הבת שלי רואה 'בנות גילמור', הם משלמים עבור התכנים האלה ולסיפור טוב יש מורשת אחריו, כי מדובר על סדרות שחזרו. אני חושב שאנחנו צריכים לשמור על סיפור טוב שמרגש ומזיז לנו משהו בפנים."

בפאנל שעסק בתור הזהב של הטלוויזיה אמרה מנהלת מחלקת הבידור ב-BBC, קייט פיליפס, כי "היום אני מחפשת הצעות לתכניות יעילות עם פחות עלויות. אנשים מגיעים אלי עם רעיונות נהדרים ואני משאירה את הדלת פתוחה, אבל חסרים לי רעיונות גדולים של פריים טיים".

השחקן יו לורי בפאנל בכנס INTV לחדשנות בטלוויזיה של קשת, שהתקיים בירושלים. עודד קרני,
יו לורי/עודד קרני

לורי אמר בפאנל שעסק בתוכנית שלו "מנהל הלילה" כי "הרבה יותר מדי טלוויזיה זמינה לצפייה". הוא טען כי הבריטים הולמים יותר לטלוויזיה כי "אף חיים בריטיים לא השתנו מעולם ב-90 דקות", זאת בניגוד לחיים של אמריקאים לטענתו.

הוא הוסיף כי "מה שמפחיד בעולם היום הוא שהכל בדיוק כמו שהוא נראה. זה כאוס מוחלט. "כל סיפורי המרגלים ולמעשה כל הסיפורים תלויים בהתחלה ביציבות ובנורמליות, זה הסיפור. יש לך סיטואציה נורמלית, אתה יוצא מזה ואז אתה חוזר בנורמליות אלטרנטיבית. זהו בדיוק הסיפור. ועכשיו אני פשוט לא יודע איפה היציבות הזאת, שמתחתיה קונספירציה יכולה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully