וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היונית לוי של המגזר הדרוזי: האם רדיר כמאל מריח מרגישה מקופחת?

9.3.2017 / 12:53

במשדר מיוחד של וואלה! NEWS ליום האישה השתתפה גם הדרוזית הראשונה בתפקיד מגישת חדשות בערוץ הראשון, שסיפרה איך הסביבה שלה קיבלה את המינוי, מה היא מייעצת לנשים צעירות שרוצות להיכנס לתחום התקשורת. צפו

מערכת וואלה!

מה שהחל בשנת 1908 כשביתה של פועלות אמריקאיות אשר סיפקה השראה לנשים סוציאליסטיות מדנמרק, הפך במשך השנים ליום שבו העולם מציב את האישה במקום הראוי לה - במרכז. נשים היו מאז ומתמיד הכוח המניע את החברה האנושית, ויום האישה הבינלאומי הוא יום שבו העולם מעלה את המודעות באשר לאפליית נשים וזכויותיהן החברתיות והפוליטיות. כיום במדינות רבות בעולם נשים הן שוות זכויות לגברים, אבל הקיפוח, הדיכוי והאפליה הם עדיין מנת חלקן. האנושות התקדמה במאה השנים האחרונות מבחינה זו, אבל הדרך לשוויון מלא ולעולם שמובל גם על ידי נשים ולא רק על ידי גברים, היא עדיין ארוכה.

אתר וואלה! NEWS חגג אתמול (רביעי) את יום האישה הבינלאומי במשדר מיוחד שכולו גירל פאוור. במשדר מיוחד באולפן השקוף. במשדר השתתפה גם מגישת חדשות השבת בערוץ הראשון רדיר כמאל מריח, הדרוזית הראשונה בתפקיד הבכיר, שסיפרה איך הסביבה שלה קיבלה את המינוי, מה היא מייעצת לנשים צעירות שרוצות להיכנס לתחום התקשורת (רמז: זה כרוך בעבודה קשה), ומה עשתה לפני שנכנסה לעולם התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully