וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השבוע: ותסכל

9.3.2017 / 14:40

אתמול שודר בחדשות 2 ראיון בלעדי של סיון רהב מאיר עם הרב לוינשטיין הנמצא שוב במוקד הסערה, ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי מי שאמור היה לראיין את הרב היה בכלל כתב הדתות יאיר שרקי שקיבל הודעת ביטול מפתיעה. מה גרם לרב לשנות את דעתו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירי בתוך הנגמ"ש, גרסת כתבי הדת/מערכת וואלה!, צילום מסך
כתב באחד מערוצי הטלוויזיה אמר לוואלה ברנז'ה כי ?לא עושים דברים כאלה, זה משפיל ומעליב"

אתמול שודר בחדשות 2 ראיון בלעדי עם הרב לוינשטיין שנמצא שוב במוקד הסערה לאחר ההתבטאות שלו שפורסמה מוקדם יותר השבוע - כשלעג לחיילות הקרביות, הגדיר אותן כ"לא חמות" ותהה מי יסכים להתחתן איתן. מי שניהלה את הראיון עם הרב, בביתה, הייתה עיתונאית ומגישת חדשות 2 סיוון רהב מאיר. ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי מי שהיה אמור לראיין את הרב היה בכלל כתב הדתות של חדשות 2 יאיר שרקי, מה שהרים לא מעט גבות בקרב גורמים בתא כתבי הדתות.

על פי גורם המעורה בפרטים, שרקי כבר היה בדרכו ליישוב עלי, שם הרב לוינשטיין מתגורר, וברגע האחרון - באופן מפתיע - הודיעו לו אנשיו של הרב כי הראיון מבוטל. על פי הגורם, אנשי הרב לא פירטו מה הסיבה לכך, ולא ברור מה גרם להם לבטל עם שרקי את הראיון ולהעניקו לרהב מאיר, אולם התוצאה נותרה אחת: רהב מאיר קיבלה את הפריים היוקרתי של המהדורה המרכזית ולא שרקי. כתב באחד מערוצי הטלוויזיה אמר לוואלה ברנז'ה כי "לא עושים דברים כאלה, זה משפיל ומעליב".

מרהב-מאיר נמסר בתגובה: "אתמול בצהריים עמדתי לצאת מהבית להגיש את 'שש עם', כשהרב לוינשטיין ורעייתו יחד עם ראשי המכינה בעלי צלצלו אליי וביקשו לדבר איתי ועם בעלי ידידיה והציעו שנבוא ליישוב. אמרתי שאני לא יכולה כי אני בדרך לנווה אילן ותוך זמן קצר הרב ואישתו היו אצלי בבית (פעם ראשונה שנפגשנו). ידידיה צילם את השיחה בסלולרי שלו ויצאתי מהר לנווה אילן. אני מניחה שרבים רצו לראיין אותו אתמול אבל אישית אפילו לא פניתי מיוזמתי, ובטח שלא התכוונתי לפגוע באף אחד ולא ידעתי על שום סיכום סגור".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "יאיר שרקי וסיון רהב מאיר שניהם עיתונאים מנוסים ומצוינים בתחומם. בשל חוסר הבנה שניהם היו במגעים לקיום ראיון עם הרב לוינשטיין. כך או אחרת, צופי "המהדורה המרכזית" צפו בראיון הבלעדי עם לווינשטיין שעמד במרכז הסערה הציבורית השבוע". שרקי סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully