וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה שלישית מחדשות 10 לתאגיד: רומי נוימרק תשמש כמגישה ב"כאן"

9.3.2017 / 14:43

אחרי רועי שרון וברוך שי, מגיע תורה של נוימרק לעזוב את בית הוורד ולעבור לתאגיד. היא החליפה באופן קבוע את גיא זהר ב"היום שהיה" ואת רפי רשף בחמש

רומי נוימרק. רונן פדידה,
רומי נוימרק/רונן פדידה

רומי נוימרק, כתבת ומגישה בחברת החדשות של ערוץ 10 ושדרנית גלגל"צ לשעבר, מצטרפת ל"כאן בהקמה", תאגיד השידור הישראלי ותשמש כמגישת טלוויזיה. מדובר בעזיבה השלישית בשבועות האחרונים את חדשות 10, אחרי כתב השטחים של החברה רועי שרון אשר אתמול נודע כי ישמש ב"כאן" ככתב לענייני צבא ובטחון, ועורך המהדורה המרכזית ברוך שי אשר ישמש בתאגיד כמנהל החדשות.

נוימרק, בוגרת גל"צ, משדרת בערוץ 10 מאז 2008. היא הכינה כתבות עבור המהדורה המרכזית ותוכניות המגזין של חברת החדשות. היא החליפה באופן קבוע את גיא זהר ב"היום שהיה" ואת רפי רשף בחמש. הגישה את 'שישי בבוקר' יחד עם דב גיל-הר. משנת 2011 מגישת "מהדורת שבע" היומית.

רומי נוימרק: "כדי להיפרד מחברת חדשות ובעיקר מהאנשים הטובים שמרכיבים אותה, נדרשת סיבה טובה. חיזוק השידור הציבורי היא סיבה מצוינת. תודה לראודור בנזימן, טלי בן עובדיה, אורי רוזן, ברוך שי, רותי יובל וגולן יוכפז. תודה מיוחדת לזאב חספר, מערכת "היום שהיה עם גיא זהר" ולטל מוסקוביץ' – ובעיקר לעמיתיי המוכשרים לפני ומאחורי הקלעים. אני מלאת הערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully