וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע

12.3.2017 / 14:28

"הארץ" מתחדש בעורך חדש להומפייג' - ומשלים את הפיכתו לצוות ynet לשעבר • גם בידיעות מגייסים, ולא פוסלים מגעים • נמשך גל הנטישה במעריב • ומי יחליף את הילה אלפרט בחינמון • וגם גיוס אחד מבית

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

לאחר שפורסם בשבוע שעבר כי הילה אלפרט עוזבת את "ישראל היום", בחינמון של אדלסון מחפשים כעת כתב אוכל בכיר חדש. לוואלה ברנז'ה נודע כי ב"ישראל היום" מאוד מעוניינים שאחד מהבאים יחליף אותה בכתיבה עבור מדור האוכל השבועי של העיתון: מאיר אדוני, השופט ב"משחקי השף" של רשת, יונתן רושפלד, השופט ב"מאסטר שף" של קשת וגיא גמזו ממסעדת אריה, שהוא כיום בעל טור ב-ynet ומשתתף לסירוגין גם במדור של ישראל אהרוני ב"7 ימים" של "ידיעות אחרונות".

"הארץ" מתחדש בעורך חדש לעמוד ההומפייג': שרון מצנע – לשעבר הומפייג'יסטית ב- ynet - עברה לאחרונה לאתר "הארץ". מצנע משלימה בכך צוות של שלושה הומפייג'יסטים שעבדו בעבר באתר של קבוצת ידיעות, ביחד עם דני בר-און ונתנאל שלומוביץ, וכיום מאיישים את התפקיד בקבוצת שוקן.

יעל געתון. באדיבות המצולמים
תרבותית. יעל געתון/באדיבות המצולמים

עזיבה נוספת ממעריב, שישית במספר

ובמקביל לעזיבות של עורכים לטובת "הארץ", ב"ידיעות אחרונות" מתחדשים בעורך חדש ב"ממון": יוסי חטב, עד לאחרונה עורך עמודים ב"מעריב", ישמש כעורך עמודים במוסף הכלכלי של ידיעות. חטב ימשיך במקביל לעבוד כמבזקן חדשות ברדיו של חדשות 10. מדובר בעזיבה השישית מ"מעריב" בתקופה של כ-3 חודשים, לאחר שהכתב הצבאי נועם אמיר עבר לערוץ 20, עורך מדור הספורט רביב שכטר פרש לתחום ההיי-טק ועורכים נוספים עזבו לאחרונה לכלי תקשורת אחרים. והנה עזיבה נוספת מ"מעריב": יעל ברנקין - המשמשת כעורכת בדסק באתר - מצטרפת השבוע למערך ההומפייג' של אתר רשת, תחת מאיר בר און, שהיה הבוס שלה ב"מעריב" עד לפני כחצי שנה.

ובתוך כך, ירון קלנר, לשעבר כתב ב-ynet, במגעים לחזור לאתר לאותו התפקיד. קלנר עזב לפני כשנתיים את קבוצת ידיעות ומשמש בימים אלה כדובר האגודה לזכויות האזרח. במידה וקלנר אכן יחזור לבסוף ל-ynet הוא יהיה כתב הבריאות ה-4 באתר, ביחד עם שרית רוזנבלום, רותם אליזרע וד"ר איתי גל.

תזוזות גם בוואלה: יעל געתון מונתה לכתבת במדור התרבות של וואלה! NEWS. געתון תחליף בתפקיד את איתמר חדד שעוזב לטובת לימודי משפטים. בשנתיים האחרונות עבדה געתון ככתבת במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS. בעבר עבדה בערוץ i24news, ככתבת בחדשות המקומיות וכן בעיתון "העיר". געתון תעבוד לצד כתב התרבות הוותיק שגיא בן נון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully