וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולכים בלי קרב: עובדי רשות השידור ישבשו את "מבט"

12.3.2017 / 19:23

בצעד חירום הוחלט ברשות השידור להקדים את העיצומים שתוכננו ליום שלישי, ולשבש את שידורי החדשות בערוץ הראשון. בוועד ממקדים את הקמפיין בשר האוצר כחלון ומבטיחים הסלמה ו"הפתעות" נוספות בהמשך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפתעות" והחשכות מסך. רשות השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצעד חירום החלט ברשות השידור להקדים את העיצומים שתוכננו ליום שלישי ולשבש את שידורי החדשות בערוץ הראשון כבר הערב (ראשון) - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בוועד ממקדים את הקמפיין בשר האוצר כחלון ומבטיחים "הפתעות" נוספות בהמשך.

מוקדם יותר היום פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועד ההסתדרות ברשות אף מאיים לפתוח בשביתה והחשכת מסך מלאה בהמשך השבוע, זאת בשל הפרסומים על תזכיר החוק החדש שמקדם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא יאפשר שוב את דחיית התאגיד. על פי החוק התאגיד אמור לקום בסוף חודש אפריל - אז אמורים עובדי רשות השידור שלא ייחלו לעבוד בו, לעזוב את עבודתם.

ביום שלישי בבוקר תתקיים אסיפת חירום בהשתתפות כל העובדים של הרשות, שתכלול גם הפסקת עבודה באולפן נקדי. במכתב שנשלח לעובדי הרשות על ידי ועד הגג של עובדי ההסתדרות נכתב: "לצערנו נפל הפור. ב-30 באפריל כולנו הולכים הביתה. ב-1 במאי, חג הפועלים, כולנו נתחיל לחתום אבטלה וזאת בעזרתו הנדיבה של שר האוצר 'השר החברתי' שזורק יותר מ-700 משפחות הביתה. אבל לפני כן אנחנו רוצים להשאיר מסר מהדהד למדינת ישראל. לא נלך בלי לצעוק את הצעקה שלנו 'היום זה אנחנו. מחר זה אתם. מחר זה כולכם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully