וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עיכבה לחקירה את הדס שטייף בחשד להפרעה לשוטר

שלומי גבאי

14.3.2017 / 11:50

המשטרה עצרה את כתבת הפלילים של גלי צהל הדס שטייף בחשד שהפריעה לשוטר במושב פורת שבשרון - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שטייף ניסתה להיכנס למקום באמצעות רכבה אולם אחד השוטרים מנע ממנה - והיא נאזקה והוכנסה לניידת. מאוחר יותר שוחררה. צפו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

המשטרה עיכבה לחקירה את כתבת הפלילים של גלי צהל הדס שטייף בחשד שהפריעה לשוטר במילוי תפקידו במושב פורת שבשרון - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

שטייף הגיעה למקום ביחד עם כלי תקשורת נוספים על מנת לסקר את הפיצוץ במחסן הזיקוקים במושב שהביא לפציעתם של 5 בני אדם בהם אחד קשה. הפיצוץ הוביל לשריפת ענק שפרצה במקום כאשר המשטרה סגרה את הכבישים המובילים. ככל הנראה, שטייף ניסתה להיכנס למקום באמצעות רכבה אולם אחד השוטרים מנע ממנה.

בשלב זה ניסתה שטייף להתקדם אולם השוטר נעמד מול רכבה והדיע לה שהיא עצורה בגין ניסיון לדריסת שוטר והורה לשוטר אחר שהיה במקום לאזוק אותה ולהכניסה לניידת המשטרה.

שטייף אמרה בתגובה: "השוטר לא נתן לעיתונאים להיכנס. גם כשאמרתי לו שאני עיתונאית. הורה לי לעצור בצד. התקדמתי אליו תוך שאני מסבירה לו שזאת עבודתי. טען שאני דורסת אותו. שקרן. אחר כך מצא תרוצים שונים. עצר אותי. כשאני מבהירה לו שהוא מפריע לי במילוי תפקידי. חצוף".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שריפה אשר לווה בפיצוצים של חומרי נפץ וחומרים דליקים נוספים ועל כן הורחקו כלל השוהים במקום למעט כוחות ההצלה שהורשו להיכנס לזירה במטרה להציל חיים. כלי התקשורת אף הם לא הורשו להתקרב לזירת האירוע מחשש לחייהם. לצערנו בחרה הכתבת לא להישמע להנחיות השוטרים בזירה תוך שהיא מנסה להתפרץ לזירת האירוע ובכך לסכן את חייה. למרות האמור, מעצר עיתונאי אינו דבר שבשגרה ויש מקום לנהוג באיפוק ובשיקול דעת מירבי ועל כן הוחלט לשחררה לאלתר ובמקביל לבחון את נסיבות האירוע".

תגובת גלצ: "מדובר באירוע חריג ביותר. הדס שטייף היא כתבת מנוסה ביותר ומוערכת וכמי שסיקרה אלפי אירועים, אנו סומכים על שיקול דעתה בשטח. לשמחתנו האירוע הסתיים במהירות, אך נדרוש לקבל הבהרות מהמשטרה על הצעד החריג בו נקטה כנגד עיתונאי שמילא את תפקידו".

כתבת המשפטים הדס שטייף אזוקה בתוך ניידת משטרה ליד מחסן הזיקוקים בו אירע פיצוץ בפורת, 14 במרץ 2017. שלומי גבאי
כתבת המשפטים הדס שטייף אזוקה בתוך ניידת משטרה ליד מחסן הזיקוקים בו אירע פיצוץ בפורת, 14 במרץ 2017/שלומי גבאי
כתבת המשפטים הדס שטייף אזוקה בתוך ניידת משטרה ליד מחסן הזיקוקים בו אירע פיצוץ בפורת, 14 במרץ 2017. שלומי גבאי
כתבת המשפטים הדס שטייף אזוקה בתוך ניידת משטרה ליד מחסן הזיקוקים בו אירע פיצוץ בפורת, 14 במרץ 2017/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully