וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העסק גמור": מכתבי פיטורים למאות עובדי רשות השידור

16.3.2017 / 14:04

לוואלה ברנז'ה נודע כי העובדים הוותיקים של רשות השידור קיבלו היום מכתבי פיטורים שבהם נכתב: "החוק קובע כי ביום התחילה תסתיים העסקתם של עובדי הרשות. בהתאם לעיל, הרינו להודיעך כי עבודתך תסתיים ב-30 באפריל 2017"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה מאות מהעובדים הוותיקים של רשות השידור קיבלו היום (חמישי) מכתבי פיטורים. מדובר בעובדים בעלי קביעות עם פנסיה תקציבית, המרוויחים את המשכורות הגבוהות ברשות (כמה עשרות אלפים בחודש) וטרם פרשו מהרשות. גורם ברשות אמר לוואלה ברנז'ה כי "מכתבי הפיטורים האלה מהווים את אחד הברומטרים הכי טובים לכך ש'העסק גמור', ושהרשות אכן תיסגר בסוף אפריל".

במכתבים נכתב: "כידוע, חוק השידור הציבורי הקובע כי רשות השידור תחדל לקיים שידורים ותחדל מכל פעילות הקשורה לשידורים ביום התחילה כהגדרתו בחוק, ב-30 באפריל. החוק גם קובע כי ביום התחילה תסתיים העסקתם של עובדי הרשות. בהתאם לעיל, הרינו להודיעך כי עבודתך תסתיים ב-30 באפריל 2017". מי שחתומה על המכתבים היא רונית בראון-קניס, משנה למנכ"ל הרשות בפירוק.

יש לציין כי ברשות השידור ישנם 3 סוגי עובדים: אלה המועסקים בחוזים קיבוציים (כ-500 עובדים); עובדים בחוזים אישיים (כ-200 עובדים); והשאר, עובדים מבוגרים ברשות המוגדרים כעובדים קבועים תקציביים, עם פנסיה תקציבית ולא צוברת (כ-350 עובדים).

מדובר בעובדים היחידים שצריכים היו לקבל מכתבי פיטורים, שכן העובדים האחרים המועסקים בחוזים קיבלו התרעות בעבר על הארכות חוזה, בהתאם לדחיות בתאריך היעד של התאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully