וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו מנשה חתם בתאגיד: ישמש משנה למנהל חטיבת החדשות

17.3.2017 / 12:31

ב"כאן בהקמה" מודיעים על החתמה נוספת לחטיבת החדשות ומגייסים את צ'יקו מנשה, המשמש כיום כמנהל רשת ב'. הוא התמודד במכרז לערוץ הכנסת, לתפקיד מנהל האקטואליה והחדשות מטעם ערוץ 20 - כשלא ברור מי יחליף אותו במכרז

צ'יקו מנשה. מאיה הד, מערכת וואלה! NEWS
צ'יקו מנשה/מערכת וואלה! NEWS, מאיה הד

החתמה נוספת לחטיבת החדשות של תאגיד השידור, לקראת העלייה לאוויר שמתקרבת בצעדי ענק: צ'יקו מנשה מונה למשנה למנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, ב"כאן בהקמה". מנשה משמש כיום מנהל רשת ב' מזה למעלה משנה. רק אתמול הופסקו השידורים ברשת ב' בשעות הבוקר, כחלק מהמאבק של עובדי רשות השידור בסגירה הצפויה להתרחש בסוף אפריל.

מנשה היה אמור להתמודד במכרז לערוץ הכנסת מטעם ערוץ 20, בתפקיד מנהל האקטואליה והחדשות של הערוץ, כאשר לא ברור מי יחליף אותו בתפקיד. בעבר שימש מנשה כפרשן מדיני ברשת ב', כתב מדיני בחדשות 10 וכתב בתכנית התחקירים של ערוץ 10 "המקור". בנוסף, בעבר היה כתב בחדשות 2 ואת דרכו העיתונאית החל ברשות השידור ככתב לענייני משטרה.

מנשה מסר: ''מודה להנהלת תאגיד השידור הישראלי על האמון וערוך לסייע לברוך שי מנהל חטיבת החדשות להקים ולהוביל את מערכת החדשות האחודה. מקימים כאן את החטיבה החזקה, העצמאית, והמובילה בישראל. חטיבת החדשות תהיה הראשונה בישראל שתגיע אל כלל הציבור ב3 פלטפורמות עוצמתיות במקביל: דיגיטל, טלוויזיה ורדיו".

עוד אמר, "עד ש'כאן' יקבלו את המקל החדשותי בסוף אפריל, נמשיך לייצר ברשות השידור את השידור הציבורי הטוב ביותר שאנחנו יכולים. אלה ימים קשים מאוד לעובדי רשות השידור. אני עובר איתם יום יום את מציאות הסגירה הקשה. כל אדם פה הוא עולם שלם. אני מקווה שאוכל לסייע לכמה שיותר מהם לעבור את התקופה הזו, ולהשתלב באופן המיטבי בתאגיד".

שי מסר: "צ'יקו מנשה עיתונאי מצוין, עורך ערכי ומנהל מסור ואני שמח על הגעתו לתאגיד. אני בטוח שביחד נעמוד באתגר של יצירת שידור ציבורי ישר, הגון, הישגי ומחדש. ברוך הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully