וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע

19.3.2017 / 11:45

לאחר גל העזיבות, ב"כלכליסט" מאיישים • תזוזות גם בחלקים נוספים של קבוצת ידיעות • וגם במעריב • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

לאחר גל עזיבות ב"כלכליסט", נרשמו לאחרונה 2 מינויים חדשים בעיתון הכלכלי של קבוצת ידיעות: לוואלה ברנז'ה נודע כי ויקי אוסלנדר, המשמשת בשנים האחרונות כראשת דסק במוסף שוק ההון, מונתה לתפקיד כתבת טכנולוגית בעיתון במקומו של הראל עילם שעזב את "כלכליסט". בנוסף אליה, גם הגר רבט, עורכת המדור הטכנולוגי באתר, החלה לשמש לאחרונה ככתבת היי-טק במקום אסף גלעד. בעיתון עדיין מחפשים מחליף לכתב התקשורת והמדיה אלירן מלכי, שהודיע לפני כשבוע כי הוא עוזב את תפקידו.

לא רק ב"כלכליסט" זזים, אלא גם בידיעות: יפעת מנוס, המשמשת כעורכת במדור הצרכנות של "ידיעות אחרונות", עברה לאחרונה לשמש כעורכת במדור ynet תרבות – כך נודע לוואלה ברנז'ה. עוד תזוזה בקבוצת ידיעות: מיטל קויפמן - המשמשת בשנה האחרונה ככתבת חו"ל ב- Pplus- תשמש גם כעורכת דסק ב-Pplus. בתפקידיה הקודמים, קויפמן ביצעה מגוון תפקידי עריכה באתרים נענע10 ובוואלה.

לאחר שורת עזיבות ב"מעריב" - גיוס למדור הספורט: זוהר צלח עובר לספורט1 שם ישמש כעורך באתר. צלח משמש במקביל ככתב תרבות פרילאנס בנענע 10 ועד לפני כמה חודשים היה הומפייג'יסט באתר של ערוץ 10. בנוסף, הוא גם מבקר קולנוע באתר SERET.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully