וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוד פנימי: אוריה אלקיים ישמש ככתב הדתות ובית הנשיא בתאגיד

20.3.2017 / 17:58

כתב גל"צ לשעבר, אוריה אלקיים - שהתחיל לעבוד ב"כאן בהקמה" כבר בחודש יוני - מונה היום באופן רשמי לתפקיד כתב הדתות ובית הנשיא של התאגיד. במסגרת שת"פ יוצא דופן, בנובמבר קודם בחדשות 2 תחקיר המוהלים שהכין עבור התאגיד

פיילוט תאגיד. פייסבוק, צילום מסך
אורייה אלקיים באולפני התאגיד/צילום מסך, פייסבוק

אוריה אלקיים מונה היום (שני) לתפקיד כתב הדתות ובית הנשיא של תאגיד השידור, כך נודע לוואלה ברנז'ה. אלקיים כבר הצטרף לתאגיד בחודש יוני האחרון, כאשר אז עוד לא הוחלט עבור איזה תפקיד. הוא יסקר את התחומים עבור 3 הפלטפורמות של "כאן בהקמה", רדיו, אינטרנט וטלוויזיה. בנוסף לכך, אלקיים משמש גם כחבר ועד של ארגון העיתונאים הפועל במסגרת ההסתדרות בתאגיד.

לאלקיים ניסיון בסיקור תחום הדתות, תפקיד שמילא בגל"צ טרם המעבר לתאגיד. בזמנו, הוא החליף בתחנה הצבאית את מי שהיה אז כתב הדתות של גל"צ, יאיר שרקי, שכזכור היה אמור לשמש ככתב פוליטי בתאגיד ואולם שינה את דעתו זמן קצר לאחר המעבר וחזר לחדשות 2 – כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

במסגרת שיתוף פעולה יוצא דופן, קודם בנובמבר האחרון תחקיר של אלקיים במהדורה המרכזית של חדשות 2 עבור התאגיד. התחקיר חשף כי מוהלים ותיקים שולחים תלמידים חסרי ניסיון להתנסות על תינוקות ממוצא אתיופי. פרסום התחקיר גרר בזמנו כעס רב מצד אנשי הרשות, שטענו כי אמנם מדובר ב"סיפור מצוין, אך אם לאנשי התאגיד אכפת מהשידור הציבורי, ולא רק מהג'ובים שלהם ומהדאווינים על הברנז'ה, הם היו צריכים להעביר אותו לשידור בערוץ הציבורי - הערוץ הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully