וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדי-כאן: אמיר איבגי, עופר נחשון ולאון פלדמן - לתאגיד

וואלה ברנז'ה

23.3.2017 / 12:11

איבגי מצטרף כמגיש ומבזקן ראשי בחטיבת החדשות האחודה, נחשון יגיש תכנית נוסטלגיה וקלאסיקה ישראלית ופלדמן יגיש תכנית אינדי-ישראלי

אמיר איבגי. אביב חופי
אמיר איבגי/אביב חופי

אמיר איבגי, עורך ומגיש חדשות בערוץ 1 וברשת ב' של קול ישראל, מצטרף לחטיבת החדשות של תאגיד השידור החדש, וישמש מגיש ומבזקן ראשי בחטיבת החדשות.

בעבר הגיש את מהדורת "מבט" ואת התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב'. בנוסף הגיש את המהדורה בחדשות המקומיות בדרום, בטלוויזיה וברדיו , שימש כתחקירן בתוכנית "שש עם אושרת קוטלר" , כמנהל מחלקת החדשות ברדיו "קול הים האדום" באילת וכתב השבועון "ערב ערב באילת" ותוכנית הנוער בגלי צה"ל.

אמיר איבגי: "רשות השידור היתה לי בית מקצועי וחם בעשור האחרון. השידור הציבורי יקר לליבי ואני שמח על הזכות להיות חלק ממנו גם במתכונתו החדשה בכאן. אני מודה לברוך שי מנהל חטיבת החדשות על האמון"

מצטרפים נוספים ל"כאן": עופר נחשון, אשר מגיש תכניות מוזיקה בתחנות קול ישראל מזה כ-25 שנים. נחשון יגיש רצועת נוסטלגיה וקלאסיקה ישראלית ואת המצעד הישראלי השבועי בתחנה ברשת ג' החדשה. כמו כן, יגיש מהדורות חדשות ברשת ב' החדשה.

גם לאון פלדמן מצטרף לתאגיד. פלדמן, שדרן רדיו וממקימי תחנות הרדיו "קול הקמפוס" ו"הקצה". לאון מצטרף לצוות מגישי רשת ג' החדשה ויגיש רצועת אינדי ורוק ישראלי ברשת ג' החדשה אותה יערוך במשותף עם אשת הרדיו טל ארגמן.

יובל גנור, מנהל רשת ג' החדשה: "אני שמח מאוד על הצטרפותם של עופר ולאון לרשת ג' החדשה. עופר נחשון הוא מהכוכבים הגדולים של רשת ג' ולאון פלדמן הוא אושיית אלטרנטיב והצטרפותו לתחנה היא משב רוח מרענן. ואין לי ספק כי תרומתם לתחנה תורגש כבר מהתוכנית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully