וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'ודי ניר מוזס תגיש ברשת ב' החדשה

26.3.2017 / 12:27

ג'ודי ניר מוזס - הנשואה ליריבו הפוליטי של רה"מ נתניהו, סילבן שלום - תגיש תוכנית בוקר שבועית בימי שישי בתאגיד ביחד עם בנה נמרוד. המינוי שלה מתווסף למינוי של גאולה אבן - שכבר עורר את זעמו של נתניהו

ג'ודי ניר מוזס שלום. ענת מוסברג, מערכת וואלה! NEWS
ג'ודי ניר מוזס/מערכת וואלה! NEWS, ענת מוסברג

התוכנית של ג'ודי ניר מוזס, המשודרת במשך שנים ברשת ב', תעבור לתאגיד השידור. ניר מוזס - הנשואה ליריבו הפוליטי של נתניהו, סילבן שלום - תגיש תוכנית בוקר שבועית בימי שישי ב"כאן בהקמה" ביחד עם בנה נמרוד.

המינוי שלה מתווסף למינוייה של גאולה אבן בהגשת מהדורת החדשות המרכזית של התאגיד – שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. יש להניח שגם המינוי של ניר מוזס הצליח לעצבן את ראש הממשלה, שכבר הצהיר כי הוא מעוניין בסגירת התאגיד ואף איים בפירוק הממשלה, במידה שכחלון לא יחבור אליו לביטול התאגיד.

בנוסף לתוכנית של ניר מוזס, רצועת הבוקר היומית של רשת ב' החדשה תכלול את תוכניתו של אריה גולן ב-6:00 בבוקר, קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן שיגישו ב-8:00 ואת תוכניתה של קרן נויבך ב-10:00.

המשבר הקואליציוני סביב התאגיד החריף בסוף השבוע כאשר יו"ר הקואליציה דוד ביטן אמר כי "לאוצר לא אכפת לזרוק 700 מיליון שקל כל שנה על התאגיד בעוד קשישים ונכים בקושי מתקיימים מקצבאות רעב, אותו אוצר דוחה פעם אחר פעם כל יוזמה להעלאת קצבאות הנכות אבל מגן בחירוף נפש על קומץ צפונבונים".

עוד אמר ביטן, ב"פגוש את העיתונות", כי "אני לא אומר שהתאגיד לא יקום. אני אומר שאנחנו עומדים על דעתנו שהתאגיד לא צריך לקום. אם כחלון לא יילך לקראתנו יהיו בחירות". ח"כ רועי פולקמן (כולנו) אמר כי "אין מה דבר על דחייה בעליית התאגיד, אי אפשר כל פעם לפתוח את הסיכומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully