וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונה מן מונתה לדוברת במשרד העבודה והרווחה

26.3.2017 / 16:45

הכתבת הכלכלית של ערוץ 20 בשנתיים האחרונות עוברת למשרד העבודה והרווחה. עדיין לא ברור מי יחליף את מן בערוץ 20, שנמצא בימים אלה בהליך גיוס כתבים לאחר שקיבל אישור לשדר חדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרונה מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרונה מן עוזבת את ערוץ 20 ותשמש כדוברת החדשה במשרד העבודה והרווחה, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בנוסף, בימים אלה מגייסים דובר נוסף למערך הדוברות של משרד העבודה והרווחה. מן עבדה בערוץ 20 בשנתיים האחרונות ככתבת כלכלית והנחתה תוכניות אקטואליה בערוץ. עדיין לא ברור מי יחליף אותה בתפקיד.

יש לציין כי ערוץ 20 נמצא בימים אלה בהליך גיוס של כתבים, כאשר לפני מספר חודשים הוא קיבל אישור לשדר חדשות. בנוסף, הערוץ ניגש למכרז לערוץ הכנסת. לאחרונה עברו לערוץ הכתב הצבאי נועם אמיר והכתבת המדינית דנה סומברג מ"מעריב".

מן החלה את דרכה ככתבת לענייני כלכלה בערוץ הכנסת והגישה מבזקים פוליטיים וכלכליים, ובמקביל סיקרה את תחום הצרכנות והרווחה. בשנת 2012 הגישה את התוכנית "טיפול נמרץ" במסגרתה נחשפו מחדלים בירוקרטיים. במקביל, מן הגישה פינה צרכנית כלכלית שבועית בתכנית "פאולה וליאון" בזכיינית ערוץ 2 קשת.

מן מסרה: "אני גאה ונרגשת להצטרף למשרד העבודה והרווחה, מדובר בארגון עצום שנוגע במיליוני אזרחים מדי יום. לארגון אתגרים רבים, ולו צוות עובדים מיומן ומסור, יחד נמשיך בעשייה המבורכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully