וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT משיקה מוצר לצפייה באינטרנט ב-49 שקל לחודש

27.3.2017 / 10:53

המוצר החדש NEXT TV מיועד לצופים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. חברת הכבלים תשיק חבילת תוכן ישראלי וחבילת תוכן רכש - שתיהן ביחד יעלו 69 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הוט הודיעה הבוקר (שני) על השקת מותג חדש לצעירים - NEXT TV. המוצר מיועד לצופים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ב-49 שקלים לחודש. המוצר יהיה זמין ללקוחות החל תחילת אפריל. מדובר בפלטפורמת צפייה דיגיטלית הכוללת את הפקות המקור של HOT לצד ספריית תכנים מחו"ל שתכלול את סדרות וסרטים.

NEXT TV תציע חבילות תוכן משני סוגים: NEXT IL - חבילת התוכן הישראלי, הכוללות את זגורי אימפריה, מטומטמת, אורי ואלה ועוד. התכנים יעלו ב-NEXT בתוך כחודשיים מתחילת שידור הסדרה בהוט; NEXT GLOBAL - חבילת תוכן רכש, חבילת תוכן שתכלול את סדרות HBO, סדרות מספריית אקסטרה VOD (משחקי הכס, בנות, ווסט-וורלד ועוד). סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן בחברת הכבלים. יש לציין כי שתי החבילות יחד יוצעו במחיר של 69 שקלים.

בנוסף, הוט משיקה גם את HOT PLAY - אפליקציית תוכן שתאפשר ללקוחות לצפות בתכני ה-VOD גם בטאבלטים וסמארטפונים. השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה-VOD. זאת כאשר בשלב ראשון השירות יתאפשר בצפייה על גבי רשת HOT בלבד החל ממאי, ובהמשך גם מחוץ לבית.

יש לציין כי לפני כ-3 שנים השיקה יס את שירות יס גו הזמין גם הוא במחשבים, סמארטפונים וטבלטים - כאשר בחברת הלוויין התכנים מועלים בסמוך להשקתם ולא כעבור חודשיים כמו במקרה של הוט. כאשר יש להדגיש שהשינוי המהותי, כרגע, בין שתי החברות הוא העובדה שהמוצר של הוט יימכר בנפרד ואילו כרגע יס גו אינו נמכר בנפרד ממנוי רגיל ליס.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, מסרה: "החוזק של HOT הוא ביכולת שלה לאתגר את עצמה ואת השוק פעם אחר פעם, בחדשנות בכל תחום. אנחנו משיקים היום את הדור הבא של הצפייה הבין מסכית הכי מתקדמת לצופים צעירים שלא מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית, ונמשיך לחדש בשנת 2017".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully