וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה עם כספי הפנסיה? אורי לוי מצטרף לתאגיד

27.3.2017 / 13:01

אורי לוי, מוותיקי רשות השידור, מצטרף לתאגיד וישמש כעיתונאי בדסק לשוויון חברתי. ביוני האחרון טען כי משרד האוצר גזל ממנו פנסיה שהגיעה לו: "כל מה שהסתמכנו עליו שווה לפח. הפנסיה שתוכר לנו היא ברמה של פקיד מתחיל"

אורי לוי שדר הערוץ הראשון. ברני ארדוב
אורי לוי/ברני ארדוב

העיתונאי והמגיש אורי לוי מצטרף לתאגיד השידור. לוי, מוותיקי רשות השידור, יצטרף לדסק לשוויון חברתי, לצד העיתונאים ריאד עלי, נטלי מתוקו וכתבים נוספים. לוי עובד ברשות השידור כ-40 שנים, ומשמש כשדר ספורט וכמגיש. בעבר אף היה מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון וראש מחלקת הספורט.

ביוני האחרון טען לוי כי משרד האוצר גזל ממנו פנסיה שהגיעה לו: "לפתע התברר לי שכל שתיכננתי לגיל השלישי, למשפחתי, ילדי, ואפילו נכדי התבסס על מיצג שווא. משהו שנמצא באזור האפור שבין רשלנות חמורה, הפרת אמונים ולכאורה אפילו הונאה זיוף ומרמה", כתב לוי פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שזכה לאלפי לייקים ומאות שיתופים ברשת החברתית.

עוד כתב, "והנה הגיע מועד הפרישה. ומה רואות עיני? מכתב מהאוצר שהוא אינו מכיר בסעיפי הפנסיה וימי המחלה בחוזה. לטענתו אמר זאת לקברניטי הערוץ כבר לפני 15 שנה; אבל אין כל אסמכתא לכך, בוודאי שאין כל זכר למסמך שמיידע אותנו על כך. והנה מתברר שכל מה שהסתמכנו עליו שווה לפח. הפנסיה שתוכר לנו היא ברמה של פקיד מתחיל. 40 שנות שרות כולל ניהול בכיר ופנסיה חד ספרתית נמוכה".

מי שלא תעבור לתאגיד היא כתבת הרווחה של חדשות 2 יונה לייבזון, שאתמול נודע לוואלה ברנז'ה כי היא תישאר סופית בחברת החדשות ולא תשמש כמגישת ב"כאן בהקמה". זאת למרות שהייתה במו"מ מתקדם על מעבר לתאגיד, בתפקיד מגישה של המהדורה המרכזית בימי חמישי, כאשר גאולה אבן תגיש 4 ימים בשבוע.

לוי מסר: "העיסוק בתחום חברתי מאתגר ורב חשיבות. אשתדל להיות שם בשטח עבור מי שזקוק לקול ותמיכה. שמח ומודה על האפשרות להמשיך ולהיות חלק מהשידור הציבורי. אמשיך לתמוך בחברי במאבקם שהוא גם מאבקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully